Oj, jak na wakacje to całkiem ciasno w tym tygodniu. Sporo produkcji niezłych, wcale nie mniej kontrowersyjnych. To zabieramy się za oglądanie.

Do czytania, oglądania i słuchania rekomenduję słuchawki, komputerowe głośniki mimo, że coraz lepsze nie zapewniają właściwych doznań. O np. takie słuchawki

http://www.youtube.com/watch?v=8tmhdOfIEqU

Zacznijmy od Apple. Głównie dlatego, że cały weekend spędziłem na walce z oporem materii dyskowej. Zwyciężyłem w ostatniej rundzie i to wcale nie dzięki nalepkom

http://www.youtube.com/watch?v=5DHYe4dhjXw

A skoro już przy jabłkach to zerknijmy co dzieje się po drugiej stronie

http://www.youtube.com/watch?v=QSDAjwKI8Wo

Tym samym Samsung przeniósł nas w kategorię lekkiego sarkazmu. Kontynuujmy zatem.

Już wiecie, że opowiadanie historii to domena fachowców, a nie reklamiarzy? Ja wiem i póki co scenopisarskich zdolności u siebie nie odkryłem. Są natomiast tacy, którzy te napisane historie całkiem nieźle odgrywają. Idzie im równie dobrze w reklamach, oczywiście pod warunkiem, że scenariusz mają odpowiedni.

http://www.youtube.com/watch?v=zrwx9PYldA0

Wiemy już gdzie wystąpił Kevin, to może zerknijmy jak to wygląda od drugiej strony – na zbiór product placementów w znanym filmie i/lub serialu. Pewnie całych 10 minut nie wytrwacie, nie dziwię się.

running

Część z Was zapewne biegała w kolejnych maratonach, czy innych zawodach. Do biegania potrzebne są buty, pewnie jakieś specjalne. Może np. takie pakowane do malutkiego pudełeczka?

Ci, którym takie spędzanie czasu nie odpowiada proponuję sport w innym wydaniu. W reklamowym:

Niektórym jednak nawet i taki sport nie jest potrzebny, bo sam rodzicielski (tym razem ojcowski) etat wystarczy

http://www.youtube.com/watch?v=6GYxH2-WeZY

Czasami tatusiów trzymają się głupie żarty

http://www.youtube.com/watch?v=exC-WW-fgVE

Coś dla orzeźwienia? W stylu lat 70 na przykład?

http://www.youtube.com/watch?v=1T-suAizOHU

Może to w krajach anglosaskich jest śmieszne, do mnie jakoś kompletnie nie przemawia. Podobnie, jak kolejny Lynx

http://www.youtube.com/watch?v=uu18N_688OM

Zostawmy te dziwolągi, popatrzmy na znacznie ciekawsze produkcje

http://www.youtube.com/watch?v=n4B0REc0QAw

Panie mogą zerknąć na to, zapewne im się spodoba

Panowie raczej wolą samochody. Takie

http://www.youtube.com/watch?v=PJ3aXcoDoiM

albo takie

Pointą dzisiejszego podsumowania niech będzie taki oto filmik. A jakby zrobić go o polskiej reklamie? Jakie słowo widzów by zabiło?

http://www.youtube.com/watch?v=B7t85SESTXI

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.