Jak napisać o indywidualnym podejściu, znajomości narzędzi strategicznych i posiadaniu własnego…?
Należałoby wspomnieć o ponad dwudziestoletnim doświadczeniu w reklamie, nastoletnim w strategii, o zatrważającym i nieskromnie brzmiącym portfolio zrealizowanych projektów.
O wielkich projektach dla małych firm i małych projektach dla wielkich.
O pocie, nieprzespanych nocach, zabawie strategią, smutkach po przegranych przetargach i euforycznej radości po wygranych.
O wiedzy o branży, jej bolączkach, atutach i słabościach.
O wiedzy o rynku, o konsumentach.
O chęci kontaktu, rozmowy.
O szacunku do ludzi.
O fascynacji różnorodnością świata.
O miłości.
I o złości.
O pasji.
O kolorach i o szarości.
…
BrandDoctor od 2005 roku doradza markom. Pokazuje, gdzie i w jaki sposób Twoja marka ma trafić. Strategicznie. Tworzy, wymyśla i odkrywa miejsca i przestrzenie dla marek. Pisze, przekonuje i wdraża strategie komunikacji.
Potrzebujesz więcej informacji? Zajrzyj do BrandAuditors, zerknij w zakładkę „współpraca” albo od razu skontaktuj się.