Ta część jest dla tych, którzy potrzebują pomocy strategicznej i marketingowej. Nie dowiesz się tu o współpracy w ramach bloga, bo takiej nie przewiduję.
Moja codzienna praca to stawianie pytań skłaniających do pogłębionych odpowiedzi. Mam przekonanie, że dobra strategia zaczyna się od właściwej definicji problemu. Wyzwanie biznesowe z jakim spotyka się każdy przedsiębiorca można łatwo nazwać – moje towary lub usługi sprzedają się za słabo lub wcale. Znalezienie przyczyn takiego stanu rzeczy i szukanie dróg wyjścia to zadanie jakie możesz przede mną postawić, ale pamiętaj, że pod drodze wielokrotnie zapytam Cię:
- – Z jakiego powodu?
Zadam też sporo innych pytań. A wszystkie w jednym celu:

W toku wspólnej pracy poszukamy insigtów, czyli postaramy się, szperając w ludzkich zachowaniach, zaleźć jeden lub kilka powodów dlaczego Twoi klienci, obiorcy zachowują się tak a nie inaczej. Dopiero po upewnieniu się, że jesteśmy na właściwej drodze do serc, umysłów, portfeli Twoich klientów zastanowimy się jak tę drogę pokonać – czy pokonamy ją w żółwim, czy w ekspresowym tempie, jak mamy się do niej przygotować, jakich potrzebujemy narzędzi aby przejść ją z sukcesem. Poruszymy temat Twoich zasobów, chęci i możliwości.
Zrobimy to po to abyś, wyposażony w wiedzę i narzędzia, z moją pomocą lub samodzielnie, odważnie i z wypiętą, pełną świeżego powietrza piersią stanął na przeciw na nowo zdefiniowanych wyzwań.

Mój zawód to dbałość o marki.

Pracuję wyłącznie (z małymi wyjątkami) warsztatowo mnie więcej według takiego schematu (punkty 1-4)

Nie znalazłeś czego szukasz? Zapytaj! 🙂
