WSPÓŁPRACA

Ta część jest dla tych, którzy potrzebują pomocy strategicznej i marketingowej. Nie dowiesz się tu o współpracy w ramach bloga, bo takiej nie przewiduję.

Jestem Y-Strategiem.

Moja codzienna praca to stawianie pytań skłaniających do pogłębionych odpowiedzi. Mam przekonanie, że dobra strategia zaczyna się od właściwej definicji problemu. Wyzwanie biznesowe z jakim spotyka się każdy przedsiębiorca można łatwo nazwać – moje towary lub usługi sprzedają się za słabo lub wcale. Znalezienie przyczyn takiego stanu rzeczy i szukanie dróg wyjścia to zadanie jakie możesz przede mną postawić, ale pamiętaj, że pod drodze wielokrotnie zapytam Cię:

  • – Z jakiego powodu?

W toku wspólnej pracy poszukamy insigtów, czyli postaramy się, szperając w ludzkich zachowaniach, zaleźć jeden lub kilka powodów dlaczego Twoi klienci, obiorcy zachowują się tak a nie inaczej. Dopiero po upewnieniu się, że jesteśmy na właściwej drodze do serc, umysłów, portfeli Twoich klientów zastanowimy się jak tę drogę pokonać – czy pokonamy ją w żółwim, czy w ekspresowym tempie, jak mamy się do niej przygotować, jakich potrzebujemy narzędzi aby przejść ją z sukcesem. Poruszymy temat Twoich zasobów, chęci i możliwości.

Zrobimy to po to abyś, wyposażony w wiedzę i narzędzia, z moją pomocą lub samodzielnie, odważnie i z wypiętą, pełną świeżego powietrza piersią stanął na przeciw na nowo zdefiniowanych wyzwań.

Nazywam się strategiem Y bo mam Ci do zaoferowania trzy moje kompetencje:

  • umiejętności myślenia strategicznego, odnajdywania niewidocznych rozwiązań, tworzenia marek
  • umiejętności wdrażania strategii na polach komunikacji tradycyjnej, masowej, indywidualnej, cyfrowej
  • umiejętności tworzenia i weryfikacji komunikatów pod kątem ich perswazyjności, skuteczności
marki z którymi współpracowałem

Nie znalazłeś czego szukasz? Zapytaj! 🙂

    Summary
    Brand Strategist
    Service Type
    Brand Strategist
    Provider Name
    Marcin Kalkhoff | 💊BrandDoctor,Warsaw, Telephone No.+48508600238
    Area
    Strategy consulting
    Description
    Mam Ci do zaoferowania trzy moje kompetencje: umiejętności myślenia strategicznego, odnajdywania niewidocznych rozwiązań, tworzenia marek umiejętności wdrażania strategii na polach komunikacji tradycyjnej, masowej, indywidualnej, cyfrowej umiejętności tworzenia i weryfikacji komunikatów pod kątem ich perswazyjności, skuteczności