Fakty i mity marketingowe. Lojalność nie istnieje, pareto nie działa, a relacje z marką są nietrwałe.
Kategoria: reklama
Podoba się vs. rozumiem czyli Karim Rashid dla KROSNO D’SIGN
Karim Rashid, KROSNO D’SIGN, Święta Geometria (Sacred Geometry) czyli ekskluzywna kolekcja szkła projektu designerskiej gwiazdy stworzona dla wielkiej polskiej marki.
Śmierć. Rajstopy. Adrian.
Nie znam wielu zastosowań rajstop oprócz kobiecych nóg i użycia w zastępstwie paska klinowego w samochodzie. Potrafię sobie jednak wyobrazić, że mogą one być okrutnym i śmiercionośnym narzędziem.
Apart. W oddaleniu.
5-go listopada 2020 APART pokazuje swoją nową produkcję w reżyserii i z udziałem (jako skrzypek) Marcina Tyszki.
Subwersja w reklamie
Subwersja to sprytne skrytykowanie przyjętych schematów czy rutynowych osądów poprzez ich uwypuklenie i natychmiastowe obalenie.
SuperBowl 2020
Super bowl 2020, subiektywny wybór i ocena spotów.
Wystawa? Zamiast Targów? KROSNO D’SIGN w Mediolanie podczas FuoriSalone.
KROSNO D’SIGN jest obecne podczas Milano Design Week, na terenie Uniwersytetu w Mediolanie, gdzie odbywa się wystawa marki i kolekcji projektanta.
2018 to fake
„Wszystko to nieprawda” napisała ex CEO Reddita. Wszystkie pomiary internetu to jedna wielka ściema.
100 lecie niepodległości Polski
Zbyt rzadko tu, do siebie zaglądam. Ten moment jest wyjątkowy na tyle, na ile wyjątkowa jest rocznica niepodległości Polski.