Deepak Subramanian pisze, że archetypy to jeden z fundamentalnych konceptów pomagających kreować marki. Byron Sharp porównał archetypy do banalnych opowiastek lub horoskopów. Czy to uzasadniony sarkazm?
Kategoria: ogólne
Podoba się vs. rozumiem czyli Karim Rashid dla KROSNO D’SIGN
Karim Rashid, KROSNO D’SIGN, Święta Geometria (Sacred Geometry) czyli ekskluzywna kolekcja szkła projektu designerskiej gwiazdy stworzona dla wielkiej polskiej marki.
6 pandemicznych zmian w marketingu
Poprzedni 2020 rok był zdecydowanie inny. Wiemy już na pewno, że świat prędko nie wróci do dawnej normalności. Jakie wnioski możemy wyciągnąć z poprzecinanych pandemią miesięcy? Czy marketing się zmienił tak, jak świat? A jeśli nie, to czy powinien się zmienić?
2021 to nowy rozdział?
2020 rok spowodował wiele zmian. Zmian w myśleniu, w zachowaniach, w sposobach kupowania.
Nowa nadzieja, epizod II
…… PRZESTAJE ISTNIEĆ! Znika! Drodzy, coś się kończy, coś się zaczyna. Długo myślałam czy poruszać ten temat na forum, ale czas zamknąć ten rozdział jasnym komunikatem. Otóż ……, które część z Was zna i dopinguje od samego początku, znika z powierzchni ziemi i z sieci. Z końcem października br. wyłączamy domenę, nazwę i wszelkie zCzytaj więcej ⟶
Najcenniejsze marki na świecie a.d. 2019
Najcenniejsze marki świata 2019 w zestawieniu z najcenniejszymi markami sprzed ponad 20 lat
Marka a.d. 2019 – pędząca stabilność
„Nic nie trwa wiecznie″. Zapewne wielokrotnie słyszeliście to zdanie albo sami je wypowiadaliście. Wiecie, że możliwe jest, że to parafraza buddyjskiej doktryny mówiące o nietrwałości wszelkich złożonych zjawisk – Anicca? W świecie marek w 2019 roku to stwierdzenie jest wielce na czasie.
100 lecie niepodległości Polski
Zbyt rzadko tu, do siebie zaglądam. Ten moment jest wyjątkowy na tyle, na ile wyjątkowa jest rocznica niepodległości Polski.
Marka, strategia, branding
Samo posiadanie firmy jest jak posiadanie samochodu, ale bez prawa jazdy. Bycie właścicielem odnoszącej sukcesy marki to posiadanie samochodu, umiejętność kierowania nim oraz wyznaczony cel podróży. Bo marka bez strategii nie jest marką, jest tylko niematerialnym tworem spoczywającym gdzieś w odmętach wyobraźni albo marzeń. Znam zbyt wiele marek, które zostały poczęte, naszkicowane, nakreślono ich charakterCzytaj więcej ⟶