2 marca odbędzie się uroczystość wręczenia Oskarów.
Podobnie jak z okazji Super-Bowl, powoli i uroczystość wręczenia Oskarów staje się reklamowym pretekstem, okazją, a może wydarzeniem. W tym roku na pewno będzie to okazja dla Liptona.
Z okazji gali zostanie wyemitowany spot odkrywający nowe pozycjonowanie marki – Be More Tea™. Lipton ma zachęcać do wyjścia z rutyny i podejścia do życia z dystansem i uśmiechem na ustach. To pierwsze w historii marki pozycjonowanie globalne.
60-cio sekundowy spot wyprodukowany przez londyńskie adam&eveDDB wykorzystuje słynne Muppety, które przygotowują się do premiery swojego nowego filmu „Muppets Most Wanted”.
Oto i spot:
http://www.youtube.com/watch?v=O_LJVfKN2iI
behind the scenes, które z behind the scenes niewiele ma wspólnego:
http://www.youtube.com/watch?v=c0uah6DXm80
Trailer filmu „muppets Most Wanted”
A na koniec komentarz, który jak zwykle wygłoszą Waldorf i Stetler:
http://www.youtube.com/watch?v=doSWFUdCiPk