Muppets, Lipton i Oskary

2 marca odbędzie się uroczystość wręczenia Oskarów.

Podobnie jak z okazji Super-Bowl, powoli i uroczystość wręczenia Oskarów staje się reklamowym pretekstem, okazją, a może wydarzeniem. W tym roku na pewno będzie to okazja dla Liptona.

KermitOscars

Z okazji gali zostanie wyemitowany spot odkrywający nowe pozycjonowanie marki – Be More Tea™. Lipton ma zachęcać do wyjścia z rutyny i podejścia do życia z dystansem i uśmiechem na ustach. To pierwsze w historii marki pozycjonowanie globalne.

60-cio sekundowy spot wyprodukowany przez londyńskie adam&eveDDB wykorzystuje słynne Muppety, które przygotowują się do premiery swojego nowego filmu „Muppets Most Wanted”.

Oto i spot:

http://www.youtube.com/watch?v=O_LJVfKN2iI

behind the scenes, które z behind the scenes niewiele ma wspólnego:

http://www.youtube.com/watch?v=c0uah6DXm80

Trailer filmu „muppets Most Wanted”

A na koniec komentarz, który jak zwykle wygłoszą Waldorf i Stetler:

http://www.youtube.com/watch?v=doSWFUdCiPk

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.