…to taki ktoś jak ja. Nie wyobrażam sobie pracy w innym niż Applowy ekosystemie. Od chwili, kiedy zacząłem używać Apple, konieczność skorzystania z urządzenia innej marki, z innego systemu niż OSX lub iOS jest dla mnie bolesnym doświadczeniem.
Z racji zawodu jaki wykonuję uważnie obserwuję komunikację marek, ale ze szczególną uwagą patrzę na to, co robi Apple i jego naśladowcy, np. Samsung. I z przykrością muszę przyznać, że to co obejrzycie poniżej zasługuje na uwagę i… niestety – uznanie.
Oto cztery nowe reklamy promujące pokazany światu w styczniu tego roku, 12 calowy tablet Samsunga – Galaxy Pro Tab
http://www.youtube.com/watch?v=PMy5E32ALoA
http://www.youtube.com/watch?v=L0bwRRxfuIk#t=20
http://www.youtube.com/watch?v=mdoctWh7X_0
http://www.youtube.com/watch?v=GaSKtjLLReo
Oczywiście zaprezentowane przewagi wynikają też ze specyfiki systemu operacyjnego a nie tylko urządzenia i użytych w nim podzespołów.
Czy Samsung kiedyś prześcignie Apple? Z followera stanie się leaderem?