…to taki ktoś jak ja. Nie wyobrażam sobie pracy w innym niż Applowy ekosystemie. Od chwili, kiedy zacząłem używać Apple, konieczność skorzystania z urządzenia innej marki, z innego systemu niż OSX lub iOS jest dla mnie bolesnym doświadczeniem.

Z racji zawodu jaki wykonuję uważnie obserwuję komunikację marek, ale ze szczególną uwagą patrzę na to, co robi Apple i jego naśladowcy, np. Samsung. I z przykrością muszę przyznać, że to co obejrzycie poniżej zasługuje na uwagę i… niestety – uznanie.

next-big-thing

Oto cztery nowe reklamy promujące pokazany światu w styczniu tego roku, 12 calowy tablet Samsunga – Galaxy Pro Tab

http://www.youtube.com/watch?v=PMy5E32ALoA

http://www.youtube.com/watch?v=L0bwRRxfuIk#t=20

http://www.youtube.com/watch?v=mdoctWh7X_0

http://www.youtube.com/watch?v=GaSKtjLLReo

Oczywiście zaprezentowane przewagi wynikają też ze specyfiki systemu operacyjnego a nie tylko urządzenia i użytych w nim podzespołów.

Czy Samsung kiedyś prześcignie Apple? Z followera stanie się leaderem?

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.