„w teorii” to fraza powtarzana wielokrotnie w reklamie, którą uważam za absolutnie znakomitą.
w teorii do biegania używasz nóg
w teorii na gitarze grasz palcami
w teorii graffiti to wandalizm
a szaleństwo to słabość
w teorii na ściany się wspinasz
w teorii łodzie nie latają
w teorii cząsteczki są chemiczne
w teorii akrobacje wykonują kaskaderzy
w teorii bez wykształcenia nie możesz mieć wpływu na naukę
w teorii nie możesz wygrać każdego meczu
w teorii pod naciskiem pękaszTag Heuer
Don’t Crack Under Pressure
http://www.youtube.com/watch?v=gUyp8mhQyqQ
Jeśli miałbym z tego roku wybrać jedną reklamę, która mnie powaliła to na pewno jest to ten spot.
Przetłumaczony przeze mnie (nieudolnie) tekst tej reklamy nie oddaje jej ducha w wystarczającym stopniu. Angielska, oryginalna wersja brzmi lepiej, bardziej przekonująco. W połączeniu ze znakomicie dobraną muzyką i obrazem otrzymano majstersztyk reklamowy spełniający wszystkie strategiczne i kreatywne wymagania i ambicje. Wow! Wow! Wow!
Spot został wyprodukowany przez francuskie – bolońskie CLM BBDO – to samo, które jest autorem fenomenalnego spotu The Economista wspominanego przeze mnie tu i tu.
W teorii można zrobić świetną reklamę bez strategii.
W teorii.