w teorii Tag Heuer to zegarek…

„w teorii” to fraza powtarzana wielokrotnie w reklamie, którą uważam za absolutnie znakomitą.

tag-heuer

w teorii do biegania używasz nóg
w teorii na gitarze grasz palcami
w teorii graffiti to wandalizm
a szaleństwo to słabość
w teorii na ściany się wspinasz
w teorii łodzie nie latają
w teorii cząsteczki są chemiczne
w teorii akrobacje wykonują kaskaderzy
w teorii bez wykształcenia nie możesz mieć wpływu na naukę
w teorii nie możesz wygrać każdego meczu
w teorii pod naciskiem pękasz

Tag Heuer
Don’t Crack Under Pressure

Jeśli miałbym z tego roku wybrać jedną reklamę, która mnie powaliła to na pewno jest to ten spot.

Przetłumaczony przeze mnie (nieudolnie) tekst tej reklamy nie oddaje jej ducha w wystarczającym stopniu. Angielska, oryginalna wersja brzmi lepiej, bardziej przekonująco. W połączeniu ze znakomicie dobraną muzyką i obrazem otrzymano majstersztyk reklamowy spełniający wszystkie strategiczne i kreatywne wymagania i ambicje. Wow! Wow! Wow!

Spot został wyprodukowany przez francuskie – bolońskie CLM BBDO – to samo, które jest autorem fenomenalnego spotu The Economista wspominanego przeze mnie tu i tu.

W teorii można zrobić świetną reklamę bez strategii.
W teorii.

Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego zarządzania marką. Sprawca zmaterializowanej szkłem użytkowym marki overpremium KROSNO D'SIGN. Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”. Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku. Prawdopodobnie jedyny strateg, który swoją zmaterializowaną strategię może oglądać w muzeum.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *