w teorii Tag Heuer to zegarek…

w teorii graffiti to wandalizm a szaleństwo to słabość

„w teorii” to fraza powtarzana wielokrotnie w reklamie, którą uważam za absolutnie znakomitą.

tag-heuer

w teorii do biegania używasz nóg
w teorii na gitarze grasz palcami
w teorii graffiti to wandalizm
a szaleństwo to słabość
w teorii na ściany się wspinasz
w teorii łodzie nie latają
w teorii cząsteczki są chemiczne
w teorii akrobacje wykonują kaskaderzy
w teorii bez wykształcenia nie możesz mieć wpływu na naukę
w teorii nie możesz wygrać każdego meczu
w teorii pod naciskiem pękasz

Tag Heuer
Don’t Crack Under Pressure

http://www.youtube.com/watch?v=gUyp8mhQyqQ

Jeśli miałbym z tego roku wybrać jedną reklamę, która mnie powaliła to na pewno jest to ten spot.

Przetłumaczony przeze mnie (nieudolnie) tekst tej reklamy nie oddaje jej ducha w wystarczającym stopniu. Angielska, oryginalna wersja brzmi lepiej, bardziej przekonująco. W połączeniu ze znakomicie dobraną muzyką i obrazem otrzymano majstersztyk reklamowy spełniający wszystkie strategiczne i kreatywne wymagania i ambicje. Wow! Wow! Wow!

Spot został wyprodukowany przez francuskie – bolońskie CLM BBDO – to samo, które jest autorem fenomenalnego spotu The Economista wspominanego przeze mnie tu i tu.

W teorii można zrobić świetną reklamę bez strategii.
W teorii.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.