W tym roku, jeśli ktoś mnie spyta, nie będę miał kłopotu z wyborem najlepszych reklam lub akcji społecznych.
Prawdopodobnie na pierwszym miejscu na liście znajdzie się TAG Heuer. Poniższa akcja też będzie wysoko. Chyba, że ktoś ją przebije. Ma jeszcze trzy miesiące z kawałkiem.
Akcja Smarta jest tak smart, że aż banan na twarzy się pojawia. To przykład kreacji ZA, a nie przeciw, co niezbyt często zdarza się w inscenizacjach społecznościowych.
Zabawa bazuje na obserwacji miejskich zachowań. Ludzie często, spiesząc się, przechodzą na czerwonym świetle.
Pomysł BBDO Germany jest tak prosty jak się da, a jakby tego było mało, to jeszcze świetnie wyraża ideę marki – inteligencję, błyskotliwość.
http://www.youtube.com/watch?v=SB_0vRnkeOk
I jeszcze jedno, bo dziś mamy erę cyfr – 81% więcej osób zatrzymało się na czerwonym świetle.
PS. Zwyczajowo, jak przy większości dzisiejszych reklam, i tej akcji towarzyszy twitterowy hashtag #WhatAreYouFOR