Tańczący ze światłami

W tym roku, jeśli ktoś mnie spyta, nie będę miał kłopotu z wyborem najlepszych reklam lub akcji społecznych.

Prawdopodobnie na pierwszym miejscu na liście znajdzie się TAG Heuer. Poniższa akcja też będzie wysoko. Chyba, że ktoś ją przebije. Ma jeszcze trzy miesiące z kawałkiem.

Akcja Smarta jest tak smart, że aż banan na twarzy się pojawia. To przykład kreacji ZA, a nie przeciw, co niezbyt często zdarza się w inscenizacjach społecznościowych.

tanczacy_ze_swiatlamiZabawa bazuje na obserwacji miejskich zachowań. Ludzie często, spiesząc się, przechodzą na czerwonym świetle.

Pomysł BBDO Germany jest tak prosty jak się da, a jakby tego było mało, to jeszcze świetnie wyraża ideę marki – inteligencję, błyskotliwość.

http://www.youtube.com/watch?v=SB_0vRnkeOk

I jeszcze jedno, bo dziś mamy erę cyfr – 81% więcej osób zatrzymało się na czerwonym świetle.

PS. Zwyczajowo, jak przy większości dzisiejszych reklam, i tej akcji towarzyszy twitterowy hashtag #WhatAreYouFOR

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.