Kategoria strategia

Axe kojarzy się z erotyzmem. Kropka.

Nie ma znaczenia, czy nazywamy go Lynx, czy Axe. Zmieniają się tylko pack-shoty. Strategia tego dezodorantu zawsze silnie opierała się na erotyzmie. 

Nazwa jak marka?

Tytuł był za krótki by wytłumaczyć całą moją intencję. W pełnym brzmieniu powinien wyglądać tak: Czy nazwa segmentu rynku staje się marką?

20, a może tylko 13 spostrzeżeń z 2013-go cz.1

Najpierw ponarzekam, mogę? Mogę? Patrząc na nasze rodzime, polskie reklamowe podwóreczko stwierdzam. Nic sie nie wydarzyło godnego uwagi. Żadnej przełomowej strategii, żadenego ciekawego wydarzenia.

Mercedes

Wpis z 25 września, ale uaktualniony ze względu na… Zresztą poczytajcie. Wczoraj facebook żył świetną reklamą Mercedesa. Nie jedną, dwoma.

Unicef made in Sweden

Powinienem napisać nie made in Sweden tylko made in Forsman & Bodenfors. Ostatnie produkcje tej szwedzkiej agencji z Göteborg‎a wywalają z wrotek, rozwalają system itd. Potwierdzają że sukces, który odniosły ich produkcje dla Volvo Trucks nie był ani jednorazowy ani przypadkowy.

Inteligentnie dla inteligentnych, po trzykroć.

Istnieje 51 lat, a regularne emisje rozpoczęła w prima aprilis. Wychowała mnóstwo radiowych sław, a niektórzy od niej odchodzili by chwilę później wrócić. Obrazek już wszystko wyjaśnił, więc wiecie o czym mowa.