Axe kojarzy się z erotyzmem. Kropka.
Nie ma znaczenia, czy nazywamy go Lynx, czy Axe. Zmieniają się tylko pack-shoty. Strategia tego dezodorantu zawsze silnie opierała się na erotyzmie.
Weź pigułkę!
Weź pigułkę!
Nie ma znaczenia, czy nazywamy go Lynx, czy Axe. Zmieniają się tylko pack-shoty. Strategia tego dezodorantu zawsze silnie opierała się na erotyzmie.
Tytuł był za krótki by wytłumaczyć całą moją intencję. W pełnym brzmieniu powinien wyglądać tak: Czy nazwa segmentu rynku staje się marką?
Są dwa kolejne spoty radiowej Trójki. Równie inteligentne i błyskotliwe jak poprzednie, ale…
To trzecia i ostatnia część mojego podsumowania. Najpierw trochę faktów podanych trochę chronologicznie, trochę bezładnie. A na koniec będzie film – 18 minut filmu.
Zgodnie z obietnicą oto kolejna część podsumowania 2013 roku. Dziś więcej obrazków.
Najpierw ponarzekam, mogę? Mogę? Patrząc na nasze rodzime, polskie reklamowe podwóreczko stwierdzam. Nic sie nie wydarzyło godnego uwagi. Żadnej przełomowej strategii, żadenego ciekawego wydarzenia.
Wpis z 25 września, ale uaktualniony ze względu na… Zresztą poczytajcie. Wczoraj facebook żył świetną reklamą Mercedesa. Nie jedną, dwoma.
Powinienem napisać nie made in Sweden tylko made in Forsman & Bodenfors. Ostatnie produkcje tej szwedzkiej agencji z Göteborga wywalają z wrotek, rozwalają system itd. Potwierdzają że sukces, który odniosły ich produkcje dla Volvo Trucks nie był ani jednorazowy ani przypadkowy.
Istnieje 51 lat, a regularne emisje rozpoczęła w prima aprilis. Wychowała mnóstwo radiowych sław, a niektórzy od niej odchodzili by chwilę później wrócić. Obrazek już wszystko wyjaśnił, więc wiecie o czym mowa.