Inteligentnie dla inteligentnych, po trzykroć – sequel.

Są dwa kolejne spoty radiowej Trójki. Równie inteligentne i błyskotliwe jak poprzednie, ale…

…ale coś się nie zgadza.

trojka_sequel

Pierwsze spoty – opisywane przeze mnie 11 grudnia 2013 miały swoją moc wynikającą również z faktu konsekutywnej  i bliskiej w czasie publikacji. Zdecydowano zawiesić kampanię na czas Świąt, by powrócić w styczniu. I, w moim odczuciu, kampania straciła rytm i rezon. Niby ostatnie spoty są ok i zarówno nie odbiegają od reszty jak i mogą funkcjonować bez poprzednich. Jednak dla mnie coś się nie zgadza. Zabrakło mi regularności, a w moim odczuciu, kampania ma znacznie silniejszy wymiar, gdy ogląda się ją jako serię.

Dodatkowo spoty zamieszczone w YT (w tym kanale) reklamują poprzednie, a w zasadzie wszystkie inne. To z kolei pokazuje, że chyba mam rację. Co sądzicie?

Poniżej ostatnie spoty wyekstrahowane z niepotrzebnej otoczki.

Dudek:

http://www.youtube.com/watch?v=uD1D3V6fg1I

Zielony domek.

http://www.youtube.com/watch?v=UwC1lyfh1DQ

 

P.S. Raport ze spotkania w Klubie Strategów do tej pory nie powstał (mimo zapewnień i obietnic osoby, która się do tego zobowiązała), więc nie mam czego podlinkować i tym samym nie mam szans spełnić obietnicy z poprzedniego wpisu.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.