Nie chciałem.

Ludzie popełniają błędy. Błąd to ludzka rzecz. Gdyby nie błędy, niczego byśmy się nie nauczyli. Ale są takie, które nie uczą, bo ich konsekwencje są nieodwracalne. Nawet jeśli to błąd, którego nie chcieliśmy popełnić.

police

Właśnie na takim insighcie bazuje znakomity spot wyprodukowany przez nowozelandzkie Ministerstwo Transportu, a odnaleziony na fanpage jednego z posterunków. Świetna reklama społeczna.

Rację ma gazeta.pl pisząc, że „Jeśli miałbyś obejrzeć dziś jeden filmik, niech to będzie właśnie ten„.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.