Stan socialmedia vol. 1

Nie wiem, czy ten wpis będzie początkiem serii. Pewnie nie, bo musiałbym konkurować z Wojtkowym Stanem Świata, a po pierwsze nie chcę, po drugie nie potrafię. Ale na wszelki przypadek został opatrzony „vol. 1„.

rok_2014-poczatek

Pierwsze cztery dni 2014, zapowiadanego, że będzie lepszy, wspanialszy, dojrzalszy potwierdziły tendencję dokładnie odwrotną. SocialMedia, a dokładniej mój facebookowy wall bolą boki i policzki ze śmiechu, czoło z wysiłku w podnoszeniu brwi. Dobrze, że znajomi nie aktualizują swoich zdjęć, bo mogłaby z tego powstać przerażająca kolekcja wytrzeszczów oczu ze zdziwienia i strachu przed przyszłością.

zdziwienie

Bez specjalnej kolejności, chronologii czy czegoś tam. Po prostu lista filmów i linków.

Rolująca Natasza Urbańska:

Maffashion – ładna skądinąd dziewczyna zapraszała na imprezkę:

Równie zrozumiały, jak tekst powyższej piosenki felieton w Rzeczpospolitej. Podjęto pewne próby przetłumaczenia tego tekstu, ale są jednostkowe i mimo opiniotwórczości tłumacza dość odosobnione. A tu więcej dokonań tej Pani.

Zrzut ekranu 2014-01-10 o 12.31.17

Desperacki Skok Wiśniewskiego:

Spocik, którego tytuł mówi sam za siebie:

Trąbka bez trąbki w reklamie T-Mobile:

http://www.youtube.com/watch?v=T-324PlbphA

I oryginalne życzenia urodzinowe dla siostry (Michał nie był w stanie odpowiedzieć Marcinowi Prokopowi, czemu są publiczne).

W zestawieniu nie mogło zabraknąć księży. Oni ostatnio mają weenę! Czytać tu.

srajtasma

Czyżby jednak coś było na rzeczy w moim zdaniu o balansowaniu na sznurku? Liczę, że te wszystkie wydarzenia to milknący rezonans 2013-go, a parzystość jednak zapisze się innymi głoskami w swojej, właśnie rozpoczętej historii, że nie będzie trzeba zachowywać się jak Dyrektor poznańskiej Operetki:

Teatr Muzyczny Poznań

Całe szczęście dzisiejsze popołudnie przyniosło nieco radośniejszy akcent branżowy.

Do poniedziałku!

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.