Inteligentnie dla inteligentnych, po trzykroć.

Istnieje 51 lat, a regularne emisje rozpoczęła w prima aprilis. Wychowała mnóstwo radiowych sław, a niektórzy od niej odchodzili by chwilę później wrócić. Obrazek już wszystko wyjaśnił, więc wiecie o czym mowa.

Już połowa z serii zrealizowanych w iście mistrzowskim stylu spotów ujrzała dzienne światło.

trojka

Abstrakcyjny dowcip, inteligentne hasło mogą się wydawać na pierwszy rzut oka za odważne i może nawet nierozsądne. Jednak, jak spojrzymy na najsłynniejszy polski serial reklamowy – Mumio w reklamach Plusa, optyka takiego podejścia natychmiast się zmienia.

Znakomita robota Darka Rzontkowskiego i teamu, któremu przewodzi.

Podczas wczorajszego spotkania Klubu Strategów mieliśmy wyjątkową przyjemność obejrzeć jeszcze nieopublikowane produkcje – wierzcie, warto poczekać by je zobaczyć! Póki co obejrzyjcie te, które już są oficjalnie dostępne.

Pierze

Koncentrat

Suwak

Huta

http://www.youtube.com/watch?v=Lr2tKZoxHRI

Więcej informacji odnajdziecie w raporcie z klubowego spotkania – podlinkuję go, jak tylko się ukaże.

 

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.