Stan socialmedia vol. 7b

To kolejne socialmediowe sprawozdanie postanowiłem podzielić na dwie części i przewrotnie zacząć od końca – od drugiej.

Powód jest prosty. Mój wall był przeładowany dwoma wątkami – reklamowym i krwawym. Jeszcze początek tygodnia był w miarę spokojny, może nawet nieco leniwy. Potem wybuchł Majdan i wszystko się zmieniło. Ukraińska rewolucja (bo jak to inaczej nazwać?) zasługuje na odrębne potraktowanie – i będzie nosiła oznaczenie 7a. I prawdopodobnie ta część pojawi się dopiero w niedzielę.

Wracamy zatem do „b”

Zaczniemy grubo. Jak ktoś głodny to nie polecam. Jak najedzony to też uprzedzam – oglądać ostrożnie.

Aż się prosi by ten spot czymś popić – CocaColi nie polecam każdemu, kto uwierzy w te 20 powodów. Nawet tym, którzy tę markę kochali nad życie. Może warto zająć się jakąś inną, którą też ktoś pokocha? Jak to zrobić na obrazku poniżej:

love_brand

 

Tę ściągawkę powinni znać, a może znają i świadomie ją stosują nasi rodzimi kreatywni, a może nawet i Ci których nie ma w rankingu, a wymyślili te dwa, skądinąd dość wesołe spoty:

Na chwilkę na wallu zagościła informacja o zakupach facebooka, który mimo słodkiego nazwiska właściciela pokazuje się jako coraz ostrzejszy gracz.

Czasami pojawiał się link do wzruszającej opowieści o zmarzniętym chłopcu:

Gdzieś w galaktyce Ukraińskich wydarzeń umknęła całkiem zgrabna produkcja Samsunga:

http://www.youtube.com/watch?v=y42eQJmGbxk

Ale za to pojawiały się metalowe plakaty:

które pewnie są wysyłane kurierem

Na deser zostawiam sukces naszych rodzimych chmur.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.