Stan socialmedia vol. 34

Produktówki, reklamy abstrakcyjne i kopie reklam-ikon.

Ostatni wakacyjny tydzień był dość intensywny reklamowo. I światło dziennie ujrzało wiele produkcji, które wyraźnie pokazują powrót reklamy do zainteresowania produktem. 

Jeśli śledzicie moje podsumowania dostrzeżecie, że ten rok nie obfitował w reklamy wizerunkowe.

restaurant_dick

Znakomita większość produkcji – również polskich – to mix produktu i wizerunku wplecione w świetnie osadzoną w ludzkich realiach opowieść. O, na przykład (nie oglądać w trakcie ani przed jedzeniem)

http://www.youtube.com/watch?v=NHznDFD3V3k

Brr, aż warto się umyć po takim doświadczeniu.

http://www.youtube.com/watch?v=y9YmIicQCpk

Kolejną możecie już spokojnie obejrzeć bez względu na to, czy coś jecie, zjedliście, czy macie dopiero taki zamiar (to nie jest fejk!)

http://www.youtube.com/watch?v=NzfhUXZyv5k

Jakiś deserek jeszcze

http://www.youtube.com/watch?v=B0_aBMgBo_k

i najedzeni, świeżo po zakupach możemy spontanicznie gdzieś pojechać. Daleko

http://www.youtube.com/watch?v=Os-0l_YFYDY

lub spontanicznie, bez scenariusza i planu

http://www.youtube.com/watch?v=Iq50Ah_-13M

Pojechać, będąc ubranym swobodnie i na luzie

http://www.youtube.com/watch?v=6FJUSftHfKY

http://www.youtube.com/watch?v=LUXJKQbdxN4

http://www.youtube.com/watch?v=g_8Gag5Mc74

http://www.youtube.com/watch?v=6FJUSftHfKY

Kolejny, dostrzegalny nieuzbrojonym okiem trend to reklamy totalnie abstrakcyjne, czyli takie które są tak zdumiewające jeśli chodzi o pomysł, że aż wyróżniające (niestety niekoniecznie i niezawsze zapamiętywalne)

http://www.youtube.com/watch?v=Hjy6ie16z3s

http://www.youtube.com/watch?v=Vi6ThPsxfe0

http://www.youtube.com/watch?v=js0iEsLMXVo

I ostatni (w tym tygodniu) gatunek – jeszcze nie trend, mam nadzieję, to reklamy inspirowane (delikatnie mówiąc) swoimi prekursorami, przeważnie z zupełnie innej kategorii

http://www.youtube.com/watch?v=BOpszhPMCOA

http://www.youtube.com/watch?v=ASJie6Y1uek

Teraz już tylko pozostaje wypić to, co wcześniej kupiliśmy, no chyba że wolicie inny produkt

 

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.