Stan socialmedia vol. 30 i 31

Po ponad dwutygodniowej przerwie, z opóźnieniem i łączące dwa tygodnie. Takie będzie to podsumowanie.

Wakacje wciąż trwają, a sądząc po ulicach miast dopiero na dobre się zaczęły. Większość jest gdzieś w górach, na wsiach, nad jeziorami, nad morzem…

socialmedia_30-31Zacznijmy od holenderskiego spotu reklamującego kanał sportowy. Pokazuję go, gdyż jego smak leży w braku słów. W świetnej muzyce, gestach i minach.

Poniższą reklamę możecie pominąć.

A skoro ją już obejrzeliście to zerknijcie i na to

http://www.youtube.com/watch?v=ZY0cdXr_1MA

Ten spot jest również wart Waszej uwagi

A jeśli wciąż macie wakacyjny, podróżniczy nastrój to ta produkcja może Was namówi do jakiejś nowej wycieczki? A jeśli nie, to przynajmniej może zainstalujecie IO? 😉

http://www.youtube.com/watch?v=SKlVq-lh268

Oczywiście w zestawieniu nie może zabraknąć mojego ulubionego Apple. Mimo, że to nie jest produkcja wybitna, to jest to jedna z nielicznych dojrzałych produktówek mających w sobie jeszcze jeden wyjątkowy aspekt. Apple nie wstydzi się pokazywać we własnych reklamach akcesoriów nie będących ich domeną.

http://www.youtube.com/watch?v=PQBTd4xF6tU

Tuż przed finiszem króciutka seria spotów dziwnych, acz zabawnych. Takich pokazujących, że reklama tworzy rzeczy zupełnie zwariowane, czasami może wręcz idiotyczne. Wszystko w imię wyróżniania się. Tylko czy aby nie na siłę?

http://www.youtube.com/watch?v=X8lLUdyaFO0

http://www.youtube.com/watch?v=QxU8L5gI6fc

http://www.youtube.com/watch?v=Zlxm3Uv-m5A

I już zupełnie na deser w bardzo wakacyjnej, gorącej odsłonie Agent Provocateur

http://www.youtube.com/watch?v=dG7DiypbZ5Q

Tę dawkę prowokacji należy popić. Najlepiej produkcją Wieden & Kennedy New York.

http://www.youtube.com/watch?v=3IILzl237PA

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.