Stan socialmedia vol. 23

Jak tu się przebić w polityczno-podsłuchowym szumie i wybić spośród kanneńskiego festiwalu najlepszych reklam? Jak głośno trzeba krzyknąć aby przekrzyczeć ryk stadionowych kibiców w Brazylii lub huk głośników festiwalu Orange?

Nawet nie śmiem próbować. Z tych powodów zastanawiałem się czy nie przenieść publikacji dopiero na poniedziałek. Ale nie, przecież zawiódłbym tych, którzy wolą reklamy od sprawozdania z Cannes (są tacy?), czytania o podsłuchach, czy piłki nożnej (od tej akurat ciężko się oderwać nawet reklamowo).

mascara_orgasm

Tydzień reklamowy został zdominowany przez dwie fenomenalne produkcje NIKE i Adidasa:

http://www.youtube.com/watch?v=Iy1rumvo9xc

http://www.youtube.com/watch?v=BDUIuzIwwTU

oraz dość dziwaczną, aczkolwiek dosłowną serię ubezpieczeniową

A skoro jesteśmy przy ubezpieczeniach

http://www.youtube.com/watch?v=a2PBQOoNHw0

Zatem nie używajcie telefonu do dzwonienia do firmy ubezpieczeniowej. Znacznie fajniej jest kręcić nim filmy. Mogą być horrory

Zmieniamy klimat. Na modowy – no może prawie

http://www.youtube.com/watch?v=3t_TiekDSNk

Nie wiem czy malowanie rzęs jest lepsze od seksu. Natomiast na pewno z seksem chleb ma niewiele wspólnego. Oh, wait…

http://www.youtube.com/watch?v=rIb2IsAc27M

Bo przecież opony (z przynajmniej flirtem) już się każdemu kojarzą

http://www.youtube.com/watch?v=ghDXp7fxKz4

Na deserek, pozostająca w klimacie, reklama rosyjska 🙂

http://www.youtube.com/watch?v=BpuwUxWWV3c

 

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.