UWAGA!

Nie miałem pomysłu na tytuł tego wpisu więc jest zgodny z intencją. Ten wpis ma być ostrzeżeniem. Ma zwrócić Waszą uwagę.
Mam taką historię do opowiedzenia.
Jadę sobie autem i jak zwykle słucham radia. Wiadomości były.
baby
Słyszę o trzylatce zapomnianej przez ojca i zostawionej w Rybniku, w samochodzie na parkingu w słońcu (dziecko zmarło z przegrzania) i o dziesięciolatku, którego wyjęto z rozgrzanego auta i ledwo odratowano. Teraz słyszę o tym w Faktach.
Skąd tacy ludzie się biorą? A że się biorą to taki dowód – film o tym. Z 2013 roku. Z USA.
Nie wiem, czy pokazanie tego spotu coś da, lecz jeśli ma uratować jakiemuś dziecku życie, to warto go upowszechnić.
http://www.youtube.com/watch?v=RmJQ7uonb0c

O randzie problemu świadczą komentarze pod tym artykułem. Nie mogę wyjść ze zdumienia jak wiele osób zapomina o dzieciach!!!

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.