Stan socialmedia vol. 22

W ciągu tego tygodnia udało mi się zebrać ponad 50 interesujących spotów, ale to stanowczo za dużo. Przecież skonsumowanie tylu reklam na raz, nawet dobrych czy często świetnych bardziej Was znudzi niż zainteresuje. I gdzie mi do Jean Marie Boursicot.

Wstępem, preambułą dzisiejszego podsumowania niech zostanie ten branżowy spocik

I zdjęcie jednego z graffiti Banksy’ego – z polskim akcentem, bo i nasze produkcje będą

banksy

I zaczynamy od produkcji wybitnej, a potem – tradycyjnie już – nie będę się trzymał chronologii. Jeszcze słówko – zwróćcie uwagę, że coraz rzadziej oglądamy produkcje 30 sekundowe. Większość trwa minutę, półtorej. Efekt YouTube?

Ten (tak, to ten wybitny) trwa ponad 5 minut. Załóżcie słuchawki, zwiększcie głośność – warto.

http://www.youtube.com/watch?v=v_i3Lcjli84

Beats zostało niedawno kupione przez Apple

http://www.youtube.com/watch?v=xTjejvnBJfU

Ale skoro już o dotykaniu

No dobrze – wróćmy do bardziej rozbudowanych opowieści

http://www.youtube.com/watch?v=REiz7l2uHXY

by skoczyć w nieco inny klimat. A może nie, nie skaczmy, przepłyńmy i przejedźmy (jak ktoś zna francuski)

No bo przecież nie chce się nam chodzić pieszo

http://www.youtube.com/watch?v=Xne58g6WN2g

Mogliśmy też dojechać pociągiem, ale to byłoby takie prozaiczne

http://www.youtube.com/watch?v=EFoJ6coogvY

Bezpiecznie

http://www.youtube.com/watch?v=vkWaBCeDVzc

dotarliśmy na miejsce więc mała przekąska

http://www.youtube.com/watch?v=-T7zyezBkuY

chwila dla sportu

i może coś dla ochłody. Heineken

a może Newcastle?

http://www.youtube.com/watch?v=3q5JB6NO2sU

No chyba, że wolicie coś mocniejszego (to kolejna wybitna produkcja!)

Wielokrotnie zastanawiałem się, czy trailery filmowe można zaliczyć do kategorii reklam – w zasadzie kompletnie nie wiem czemu – przecież to zwyczajne reklamy filmów. Rysunkowych na przykład

Reklama gry komputerowej to też trailer. Tę pokazuję ze szczególną dumą, bo to przecież nasza produkcja

I na osłodę jeszcze takie wiedźminowe ciasteczko z opowieścią

W moich notatkach pozostały jeszcze spoty społecznościowe, poruszające i smutne. Nie pasowały mi do tego zestawienia, więc znajdą się w osobnym wpisie. Więc zakończymy mocnym akcentem. Bankiem.

 

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.