Czwarty czerwca

25 lat temu – 4 czerwca 1989 roku wydarzyło się coś, dzięki czemu dziś żyjemy w wolnym, niezależnym i w miarę tolerancyjnym państwie.

25_lat_czerwony-01

Oczywiście nie odbyło się to jednym pstryknięciem palców. Nie wszystko stało się od razu. I nie wszystkiego jeszcze się nauczyliśmy. Nie chcę jednak narzekać, chcę chwalić, tak jak chwalę ten spot

http://www.youtube.com/watch?v=umDOHnTQdFo

Ale… Tak zawsze jest jakieś ale

spring-into-new

Mimo tego, że to naprawdę świetna, spójna produkcja i wreszcie pozbawiona kompleksów i martyrologii, to razi mnie w nim końcówka – czyli nowe, opracowane na potrzeby kampanii (jak się domyślam) logo. I rzeczywiście – jak zauważył Jacek – wygląda na mocno inspirowane hiszpańską córką Volkswagena.

Nie potrafię zrozumieć mody na tworzenie nowego logo z każdej możliwej okazji. Dziś wydaje się, że każdy powód jest dobry. Kampania, ministerstwo, cokolwiek. To może też zmieniajmy flagę z każdej możliwej okazji? Albo orzełka? Skąd takie pomysły się biorą?

A może to ja czepliwy jestem?

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.