Stan socialmedia vol. 21

Mam jakiś straszny kłopot, żeby odnaleźć coś dobrego na wstęp. Walczą we mnie chęci pozostania w przedwczorajszych barwach z wolą oderwania się od czarno-białego nastroju i pokazania, że świat jest pełen wspaniałych ludzi robiących ciekawe reklamowe rzeczy. Rzeczy, którym nie przeszkodzi Excel, słupki i cena akcji.

shoes

Świat reklamy to miejsce znacznie bardziej naturalne dla prawomózgowców. Ale te kreatywne umysły potrzebują POMOCY tych lepiej operujących lewą półkulą. Tu, na blogu, nie zajmuję się prawie wcale lewą stroną mózgu, koncentruję się na prawej – na bardziej emocjonalnej, szalonej, twórczej, spontanicznej części naszego życia.

Tym zawiłym sposobem dobrnąłem do właściwej części dzisiejszego wpisu. Oddajemy się kreatywności.

Zacznijmy od coraz częściej pojawiających się odniesień do Mistrzostw Świata w piłce nożnej, które już 12 czerwca rozpoczną się w Brazylii.

Na sportowo

http://www.youtube.com/watch?v=jR1XQsCiAKE

Transmisyjnie

http://www.youtube.com/watch?v=FIvGtnK5Xp8

Lotniczo

http://www.youtube.com/watch?v=Ty-XH6ZwlzA

http://www.youtube.com/watch?v=USJ9JcRafbs

Na chwilkę pozostańmy w brazylijskim klimacie, choć nie będziemy już haratać w gałę

http://www.youtube.com/watch?v=rMFVDZsYbw8

W tym tygodniu cały świat świętował Dzień Mamy. Oprócz znakomitego Toughest job in the world światło dzienne ujrzało kilka znacznie bardziej skomercjalizowanych produkcji. Oto seria spotów produkcji LG

http://www.youtube.com/watch?v=n1WjO84xx_g

http://www.youtube.com/watch?v=VVqfUozlCSk

http://www.youtube.com/watch?v=lwDHlcL7bus

http://www.youtube.com/watch?v=Wm0EBVMAUKU

Wsiadamy do smarowanego Castrolem

http://www.youtube.com/watch?v=0WKis4NYLHo

auta

http://www.youtube.com/watch?v=_AkgJZGspCM

(a może Mercedesy zalewa się innym olejem?) i przemieszczamy się do dwóch perełek. Do Vittell

oraz Hooch

http://www.youtube.com/watch?v=Y9V5eDQrPWo

Całkiem popularne były dokonania PornHub próbującego kampanią reklamową zmienić swoje postrzeganie

http://www.youtube.com/watch?v=NfTOR3tO5Co

Nie jest to serwis drukowany (swoją drogą są jeszcze świerszczyki w kioskach?) w przeciwieństwie do The Sun

http://www.youtube.com/watch?v=khV6hg0oFEo

Tak, brakuje w tym tygodniu słońca. Może jak znów się zrobi ciepło to zjemy lody?

http://www.youtube.com/watch?v=aJqet4yuSDM

albo coś cięższego, może hamburgera?

https://www.youtube.com/watch?v=zukH5Uhghi8

które zwyczajowo popijemy Coca-Colą

http://www.youtube.com/watch?v=DBhTiyQU1kA

Pamiętajcie, że więcej spotów zawsze znajdziecie na fanpage’u.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.