Co za tydzień! Zakończone dwa konkursy reklamowe w Polsce (Mediatrendy i KTR), odwołanie fuzji Omnicomu i Publicisu i mnóstwo świetnych, nowych reklam.
Zaczynamy. Aha – jak zwykle (?) nie zachowam chronologii 🙂
Niech wprowadzeniem w nastrój będzie Michał Anioł. W nieco nowocześniejszym wydaniu.
Rozstrzygnięto dwa ważne konkursy polskiego świata reklamy: 7 maja Mediatrendy i 8-go KTR. Więcej przeczytacie w serwisach organizatorów, tu wspomnę jedynie, że Grand Prix Media Trendów 2014 zdobyły kampanie Cheil i VML
Grand Prix KTR otrzymało FaceAddicted za Kulturyzator Frugo, DDB Warszawa zostało agencją roku.
Konkurs KTR miał grunwaldzkie konotacje. Nie mogę tylko załapać kto odgrywał Krzyżaków?
Międzynarodowym wydarzeniem tygodnia było odwołanie fuzji Omnicomu i Publicisu. Mało być lukratywnie i tłusto. Pito szampana, w Paryżu. A wyszło…
Wspominałem o tym wczoraj, na większe omówienie tego zamieszania (bo jak inaczej to nazwać) przyjdzie jeszcze pora. Dopiero pojawiają się pierwsze reakcje, zaczynają wzajemne oskarżenia. Może nie ma tego złego…?
Tym sposobem płynnie przeszliśmy do spotów – a tych było co niemiara.
Zacznijmy od zbioru edukacyjnego:
A skoro już jesteśmy w konwencji reklam społecznych to może takie dwa spoty
Pora ochłonąć. Powiew wiatru we włosach, kontemplacja majówki (bo weekend pogodowo niezbyt dopisał) – ech! No to hops na rower!
http://www.youtube.com/watch?v=YLwEIp2kvQU
Zmęczeni pedałowaniem? Jemy coś? Grilla?
Ci, co mają dzieci wiedzą, że nie tylko na plaży, przy grillu także, będąc zajętym prażeniem mięska, nie mamy kiedy ich pilnować. A warto wiedzieć gdzie są, czy nie psocą albo, czy coś im się nie dzieje. Załóżmy im zatem elektroniczne kagańce…
http://www.youtube.com/watch?v=j6cMLpLGBiI
Po napoje, jak się skończą, nie trzeba nikogo wysyłać, dostarczy nam je
http://www.youtube.com/watch?v=RPIREwZ193Q
A na deser, po udanym grillowaniu, zjedzmy coś zimnego – może np. lody
Po tak wykwintnym posiłku i deserze, pełni satysfakcji z dobrze przypilnowanych dzieci zastanówmy się nad wakacjami. Gdzie by tu polecieć? Albo nie. Czym by tu polecieć? Można LOTem – to przecież taka otwarta firma
a można
http://www.youtube.com/watch?v=hJW5_iZNdFY
Nie zapomnijcie tylko o ubezpieczeniu się. Tak zapobiegawczo, przecież nie jesteście dziećmi.
http://www.youtube.com/watch?v=P8Cjvae_cko
http://www.youtube.com/watch?v=0WamYWCiJcc
http://www.youtube.com/watch?v=NUOoLY_1xW4
http://www.youtube.com/watch?v=zL7NZhQeRu0
Ubezpieczać się warto również wtedy, kiedy się nigdzie nie leci, tylko na przykład idzie do fotografa. Przed taką sesją polecam ubezpieczenia na życie…
Robienie zdjęć przez rodziców raczej nie jest aż tak ryzykowne
wymaga tylko 15 lat konsekwencji.
A co gdyby córka miała 150 lat? Racja, to raczej mało prawdopodobne.
Ale firma? Tak, ta może mieć tyle lat i może mieć ochotę coś z tej okazji powiedzieć. John Lewis zrobił to w sposób mistrzowski
http://www.youtube.com/watch?v=OAxO6KEbTiI
Po takim spocie niewiele już można dodać. Można tylko odjechać.
http://www.youtube.com/watch?v=owVvvjwjW7g
albo się gdzieś wysłać
http://www.youtube.com/watch?v=SLARFKMx3w0