PKO BP B2B

Przedsiębiorców trzeba przekonywać do korzystania z produktów bankowych? Nie, ale trzeba ich przekonać do skorzystania z określonego banku.

Tak to zrobiło PKO BP,

a tak to robi IDEA Bank (w 79,9% będący własnością Getin Holding SA).

http://www.youtube.com/watch?v=U8DontdLFWY

http://www.youtube.com/watch?v=sgl9UAyknig

http://www.youtube.com/watch?v=Wibn5_Zn8O0

Idea Bank podsumował swoją aktywność marketingową w (nieco może przydługim) jednym filmie.

http://www.youtube.com/watch?v=mNvrbC1_d7w

Jak widać PKO BP kieruje swoją biznesową ofertę do gigantów, IDEA Bank do mniejszych firm.
Jednakże, czy komunikacja IDEA Banku odstrasza szefa RABENa? 🙂

A Was który sposób przekonuje?

Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego zarządzania marką. Sprawca zmaterializowanej szkłem użytkowym marki overpremium KROSNO D'SIGN. Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”. Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku. Prawdopodobnie jedyny strateg, który swoją zmaterializowaną strategię może oglądać w muzeum.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *