Viral kontekstowy

Dziś facebook został zdominowany przez pocałunki,

a nie jest to 14 lutego, tylko 12 marca. I dzisiejsza data nie ma nic do rzeczy, bo w żaden sposób nie łączy się z oryginalnym viralem, jak i z jego komercyjną adaptacją.

first_kiss

Źródło, stworzone na podobieństwo eksperymentu naukowego, zostało wyprodukowane przez markę Wren. Wstyd się przyznać, ale sam początkowo naiwnie sądziłem, że nie stoją za tym filmem  żadne pieniądze.

wren

Film wygląda tak (w chwili publikacji blisko 12 mln wyświetleń w dwa dni od publikacji!),

a jogurtowa (a dokładniej made by jogurt mrożony Snog) implementacja tak:

To podobno pierwsza komercyjna adaptacja pocałunku. Marketing kontekstowy to dziś nie tylko reakcja na wydarzenia społeczno polityczne – to również konieczność reagowania na tematy popularne w sieciach społecznościowych.

 

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.