Przejdź do treści

BrandDoctor

BrandDoctor

Weź pigułkę!

  • WSPÓŁPRACA
  • Sklep
    • Markosztuczki
      • Zamówienie
      • Moje konto
  • o autorze… [pl]
  • Media
  • kontakt…
  • Sklep 24hugs
  • WSPÓŁPRACA
  • Sklep
    • Markosztuczki
      • Zamówienie
      • Moje konto
  • o autorze… [pl]
  • Media
  • kontakt…
  • Sklep 24hugs

Kategoria: myśli różne

Wiceprezes Unilevera czy Byron Sharp?

Wiceprezes Unilevera czy Byron Sharp?

6 lipca 2022Dodaj komentarz do Wiceprezes Unilevera czy Byron Sharp?

Deepak Subramanian pisze, że archetypy to jeden z fundamentalnych konceptów pomagających kreować marki. Byron Sharp porównał archetypy do banalnych opowiastek lub horoskopów. Czy to uzasadniony sarkazm?

Marketingowe fakty i mity

Marketingowe fakty i mity

5 lipca 20226 lipca 2022Dodaj komentarz do Marketingowe fakty i mity

Fakty i mity marketingowe. Lojalność nie istnieje, pareto nie działa, a relacje z marką są nietrwałe.

Wizerunek marki

Wizerunek marki

15 kwietnia 202215 kwietnia 2022Dodaj komentarz do Wizerunek marki

Silny wizerunek marki daje możliwość znacznego zwiększenia marży, słaby wizerunek zmusza do konkurowania na poziomie produktu za pomocą działań cenowych.

6 pandemicznych zmian w marketingu

6 pandemicznych zmian w marketingu

22 marca 202122 marca 2021Dodaj komentarz do 6 pandemicznych zmian w marketingu

Poprzedni 2020 rok był zdecydowanie inny. Wiemy już na pewno, że świat prędko nie wróci do dawnej normalności. Jakie wnioski możemy wyciągnąć z poprzecinanych pandemią miesięcy? Czy marketing się zmienił tak, jak świat? A jeśli nie, to czy powinien się zmienić?

Apart. W oddaleniu.

Apart. W oddaleniu.

12 listopada 202012 listopada 2020Dodaj komentarz do Apart. W oddaleniu.

5-go listopada 2020 APART pokazuje swoją nową produkcję w reżyserii i z udziałem (jako skrzypek) Marcina Tyszki.

Koronawirus a komunikacja marketingowa

Koronawirus a komunikacja marketingowa

30 października 202012 listopada 2020Dodaj komentarz do Koronawirus a komunikacja marketingowa

Wpis rozpoczęty w marcu, zakończony w maju 2020. Dzisiejsza sytuacja – społeczna kwarantanna, ogólnoświatowa pandemia nie jest porównywalna do czegokolwiek znanego.

Nowa nadzieja, epizod II

Nowa nadzieja, epizod II

23 września 202031 października 2020Dodaj komentarz do Nowa nadzieja, epizod II

…… PRZESTAJE ISTNIEĆ! Znika! Drodzy, coś się kończy, coś się zaczyna. Długo myślałam czy poruszać ten temat na forum, ale czas zamknąć ten rozdział jasnym komunikatem. Otóż ……, które część z Was zna i dopinguje od samego początku, znika z powierzchni ziemi i z sieci. Z końcem października br. wyłączamy domenę, nazwę i wszelkie zCzytaj więcej ⟶

Subwersja w reklamie

Subwersja w reklamie

22 lutego 202026 lutego 2020Dodaj komentarz do Subwersja w reklamie

Subwersja to sprytne skrytykowanie przyjętych schematów czy rutynowych osądów poprzez ich uwypuklenie i natychmiastowe obalenie.

SuperBowl 2020

SuperBowl 2020

4 lutego 2020Dodaj komentarz do SuperBowl 2020

Super bowl 2020, subiektywny wybór i ocena spotów.

Nawigacja po wpisach

Starsze wpisy
© Marcin Kalkhoff | BrandDoctor