Deepak Subramanian pisze, że archetypy to jeden z fundamentalnych konceptów pomagających kreować marki. Byron Sharp porównał archetypy do banalnych opowiastek lub horoskopów. Czy to uzasadniony sarkazm?
Kategoria: myśli różne
Marketingowe fakty i mity
Fakty i mity marketingowe. Lojalność nie istnieje, pareto nie działa, a relacje z marką są nietrwałe.
Wizerunek marki
Silny wizerunek marki daje możliwość znacznego zwiększenia marży, słaby wizerunek zmusza do konkurowania na poziomie produktu za pomocą działań cenowych.
6 pandemicznych zmian w marketingu
Poprzedni 2020 rok był zdecydowanie inny. Wiemy już na pewno, że świat prędko nie wróci do dawnej normalności. Jakie wnioski możemy wyciągnąć z poprzecinanych pandemią miesięcy? Czy marketing się zmienił tak, jak świat? A jeśli nie, to czy powinien się zmienić?
Apart. W oddaleniu.
5-go listopada 2020 APART pokazuje swoją nową produkcję w reżyserii i z udziałem (jako skrzypek) Marcina Tyszki.
Koronawirus a komunikacja marketingowa
Wpis rozpoczęty w marcu, zakończony w maju 2020. Dzisiejsza sytuacja – społeczna kwarantanna, ogólnoświatowa pandemia nie jest porównywalna do czegokolwiek znanego.
Nowa nadzieja, epizod II
…… PRZESTAJE ISTNIEĆ! Znika! Drodzy, coś się kończy, coś się zaczyna. Długo myślałam czy poruszać ten temat na forum, ale czas zamknąć ten rozdział jasnym komunikatem. Otóż ……, które część z Was zna i dopinguje od samego początku, znika z powierzchni ziemi i z sieci. Z końcem października br. wyłączamy domenę, nazwę i wszelkie zCzytaj więcej ⟶
Subwersja w reklamie
Subwersja to sprytne skrytykowanie przyjętych schematów czy rutynowych osądów poprzez ich uwypuklenie i natychmiastowe obalenie.
SuperBowl 2020
Super bowl 2020, subiektywny wybór i ocena spotów.