My beautiful woman

Tytuł skojarzony z reklamą daje w wyniku jaką markę? DOVE? A nie! Nie tym razem.

Nie dość, że to nie Dove, to nie są to również kosmetyki. To Wacoal.

wacoal

Marka dla mnie, do tej pory, zupełnie nieznana mimo, że to gracz globalny. Pochodzi z Japonii, a została założona w 1946 roku.

Piszę o niej nie z powodu produktów – staniki mają fajne, przyznam – a z powodu dysruptywnej i bardzo poruszającej komunikacji.

Siadajcie wygodnie i oglądajcie. Przed Wami trzy historie, trzy blisko ośmiominutowe etiudy. Filmy na pozór oderwane od marki. I zupełnie niezależne od jej produktów. Ale budujące w podświadomości pomost silniejszy niż jakakolwiek produktowa trzydziestosekundówka.

Polecam oglądanie na pełnym ekranie. Najpierw teaser całej kampanii:

I filmy po kolei:

Moim zdaniem – jakikolwiek dalszy komentarz nie jest potrzebny.

 

 

mybeautifulwoman

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.