Mowę odbiera, dech zapiera

Jak o tym pisać, jakich słów użyć?

Jak wiele razy zdarzyło się Wam, że z jakiegoś emocjonalnego powodu odjęło Wam mowę? Często?

speachless

Jest niedziela. Pogoda pod psem, ale zakupy trzeba zrobić. Idę do najbliższego sklepu – do takiego na osiedlu co ma kumkającą nazwę. Tylko po jakieś pieczywo na śniadanie. Wchodzę i w kolejce do kasy widzę kobietę z wyraźnie podbitym okiem. Unikającą wzroku innych, wyraźnie skrępowaną swoim wyglądem.

Zatkało mnie, bo nie wiedziałem co zrobić. Pierwszym moim odruchem było podejść i zaoferować pomoc, ale pomyślałem sobie, że może poczuła by się z tym niekomfortowo? Zrezygnowałem, nie zareagowałem. Dziś jest mi głupio z tego powodu. A w zasadzie wstyd.

Wczoraj w ramach codziennego przeglądu reklam i odkładania ich do kolejnego podsumowania natykam się na taką serię. I znów mi mowę odjęło.

To tylko dwie, moim zdaniem, najlepsze produkcje z serii. Wszystkie 20 znajdziecie tu.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.