Tydzień w reklamie vol. 50

Od Apple do Liama czyli przedświąteczny minimax - minimum słów, maksimum reklam.

O rety! – już tylko dwa tygodnie zostały do końca roku. To znaczy, że najdłuższą noc mamy już za sobą. To również znaczy, między innymi, że najdalej za dwa tygodnie uraczę Was sporą dawką spotów z całego roku 🙂

liam_nesson

A na razie zestaw produkcji tuż przedświątecznych. Zaczynamy od jabłek, czyli od wzruszeń

https://www.youtube.com/watch?v=WRsPnzcZ1VY

W równie wzruszającym klimacie pokazała się IKEA.

Ech… Smutne to, że trzeba o takich rzeczach reklamy kręcić. Trzeba się napić.

Takiej whisky, której nazwę nawet trudno wymówić.

Po czterykroć pokrzepieni szlachetnym trunkiem skoczmy na chwilę do pomarańczowego świata

ale tylko po to, by potraktować go jako weselszy przerywnik przed sarkastycznym, ale w gruncie rzeczy dość przygnębiającym (dla znających realia branży reklamowej) spotem

Nie pozostaje nic innego jak odebrać życzenia od „głupich śmierci”

Już prawie na koniec, Polski, zaściankowy akcent, czyli foch Cejrowskiego, czyli niezamierzona (czy aby na pewno?) /anty/reklama EMPiKu

https://www.youtube.com/watch?v=oBE6dT_mFVg

Jako wstęp do życzeń świątecznych występ Liama Neesona z szansą na jego osobistą rekomendację naszych zawodowych zdolności. Spot wart zobaczenia, jeśli ktoś ma dystans do własnych poszukiwań pracy.

Dla pocieszenia szukającym też dodam, że mam kilka umiejętności i nie mam nic przeciwko rekomendacji tego Pana i rzecz jasna – ciekawym ofertom 😉

Miłych tych kilku przedświątecznych dni!

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.