Better Apple

Apple w dbałości o środowisko daje Samsungowi pstryczka w nos

Wczoraj – 22 go kwietnia był dzień ziemi. Z tej okazji Apple postanowiło pokazać swój stosunek do środowiska.

Najpierw, w poniedziałek – 21-go pokazało film, w którym narratorem jest Tim Cook

http://www.youtube.com/watch?v=EdeVaT-zZt4

Ambicją Apple jest korzystać w 100% z energii odnawialnej i ten plan wydaje się być całkiem realny jeśli się zauważy, że w ciągu ostatnich 4 lat (od 2010) Apple zwiększyło wykorzystanie energii odnawialnej z 35 do 94% oraz zmniejszyło energożerność swoich komputerów.

environment

Wróćmy do słów Cooka

But now more than ever, we will work to make the world better than we found it, and make the tools that inspire others to do the same.

W zestawieniu z reklamą jaką Apple wczoraj zamieściło w gazetach

apple_green_ad

daje to niezłego pstryczka w nos Samsungowi.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.