Apple nie było na Super Bowl

Super Bowl zawsze będzie mi się kojarzyło z Apple i ze słynnym spotem 1984, wielokrotnie przeze mnie tu wspominanym (z łezką)

W tym roku Apple nie wydało ani grosza na Super Bowl, za to świętowało swoje 30-te urodziny. Zrobiło to emocjonalnym spotem. Fani, a może raczej wyznawcy Apple twierdzą, że firma nie musiała kupować czasu antenowego w trakcie turnieju, a i tak w rankingu spotów wygrała…

Apple_Super_Bowl

Jestem aplofanem, ale chyba nie aż tak zaślepionym…

Spot jest kręcony oczywiście iPhonem, został wyreżyserowany przez Jake’a Scotta, syna reżysera 1984-go – RIdleya Scotta. Zdjęcia były robione 14-go stycznia w 15tu krajach, przez 15 ekip filmowych, a cały shooting zajął raptem 36 godzin.

Spot fajny, ciepły, miły dla oka i ucha, ale czy lepszy od innych emitowanych w trakcie Super Bowl?

Spot:

http://www.youtube.com/watch?v=zJahlKPCL9g

Behind the scenes:

http://www.youtube.com/watch?v=vslQm7IYME4

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.