Znów o kobietach

Poprzedni wpis dotyczący kobiet został opatrzony m.in. komentarzem, że takie reklamy są żenujące. Przykro mi, że tak twierdzicie, naprawdę.

Tym bardziej, że mi się podobają. Ta, zrobiona z okazji walentynek, niesie w sobie ciepły, miły i kształtny przekaz.

http://www.youtube.com/watch?v=EOVJK3m1yZM

Na przekór żenadzie, cieszy mnie, że widzę coraz więcej reklam poruszających serca, Do tej pory taki sposób przekazu był raczej domeną komunikacji społecznościowej. Marki biorą się za bary z najtrudniejszymi konstrukcjami. Sprzedać w krótkim filmie pełną gamę odczuć, wzruszeń, radości, smutku nie jest łatwo. Niektórym się udaje.

schwarzkopf

Patrząc na ten spot okiem stratega – a chyba mam coraz większy kłopot by spojrzeć inaczej – nie potrafię odkryć, czy to nowy pomysł na komunikację tej marki. Śmiem twierdzić, że dobrze by jej zrobiło, gdyby jej standardowa, oparta na właściwościach i funkcjach produktu, komunikacja była przynajmniej przeplatana takimi spotami.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.