Już coraz rzadziej fascynujemy się reklamami drukowanymi. W filmie można pokazać więcej, można bardziej widza wciągnąć. Film oddziałuje na więcej zmysłów, więc bardziej porusza emocje. Czy aby na pewno?
Poniżej 20 reklam wyłącznie drukowanych, które świetnie przeczą powyższym tezom. Do oglądania i zapamiętywania 🙂
Nie potrzeba ani YouTube’a ani Vimeo by wystarczająco silnie i sugestywnie przekazać myśl. Trochę żałuję, że to jeden z dwóch (drugi to rado, o którym pisałem m.in. tu w części Radiomarzenia) coraz bardziej zaniedbywanych kanałów komunikacji.
Marcin Kalkhoff
Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.