A może tak wrócić do druku?

Już coraz rzadziej fascynujemy się reklamami drukowanymi. W filmie można pokazać więcej, można bardziej widza wciągnąć. Film oddziałuje na więcej zmysłów, więc bardziej porusza emocje. Czy aby na pewno?

Poniżej 20 reklam wyłącznie drukowanych, które świetnie przeczą powyższym tezom. Do oglądania i zapamiętywania 🙂

Agencja: DraftFCB, Niemcy
Agencja: DraftFCB, Niemcy
Agencja: EURO RSCG, Hiszpania
Agencja: EURO RSCG, Hiszpania
Agencja: Richter7, Salt Lake City
Agencja: Richter7, Salt Lake City
Agencja: Buzz in a Box, Bruksela, Belgia
Agencja: Buzz in a Box, Bruksela, Belgia
Autor: Texas Creative, University of Texas
Autor: Texas Creative, University of Texas
Agencja: TBWA NEBOKO, Holandia
Agencja: TBWA NEBOKO, Holandia
Agencja: Jung von Matt Alster, Hamburg Niemcy
Agencja: Jung von Matt Alster, Hamburg Niemcy
Agencja: Jung von Matt Alster, Hamburg Niemcy
Agencja: Jung von Matt Alster, Hamburg Niemcy
Agencja: Jung von Matt Alster, Hamburg Niemcy
Agencja: Jung von Matt Alster, Hamburg Niemcy
Agencja: Neogama, Brazylia
Agencja: Neogama, Brazylia
Agencja: BDDP Fils
Agencja: BDDP Fils
Agencja: New Ideas Company YR, Belgrad Serbia
Agencja: New Ideas Company YR, Belgrad Serbia
Agencja: nieznana
Agencja: nieznana
Agencja: DDB, Brazylia
Agencja: DDB, Brazylia
Agencja: Brickman Ramat Gan, Izrael
Agencja: Brickman Ramat Gan, Izrael
Agencja: Terremoto Propaganda, Curitiba, Brazylia
Agencja: Terremoto Propaganda, Curitiba, Brazylia
Agencja: The Jupiter Drawing Room, Południowa Afryka
Agencja: The Jupiter Drawing Room, Południowa Afryka
Agencja: The Jupiter Drawing Room, Południowa Afryka
Agencja: The Jupiter Drawing Room, Południowa Afryka
Agencja: Espiral DP Guayaquil, Ekwador
Agencja: Espiral DP Guayaquil, Ekwador
Agencja: nieznana
Agencja: nieznana

Nie potrzeba ani YouTube’a ani Vimeo by wystarczająco silnie i sugestywnie przekazać myśl. Trochę żałuję, że to jeden z dwóch (drugi to rado, o którym pisałem m.in. tu w części Radiomarzenia) coraz bardziej zaniedbywanych kanałów komunikacji.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.