Już coraz rzadziej fascynujemy się reklamami drukowanymi. W filmie można pokazać więcej, można bardziej widza wciągnąć. Film oddziałuje na więcej zmysłów, więc bardziej porusza emocje. Czy aby na pewno?
Poniżej 20 reklam wyłącznie drukowanych, które świetnie przeczą powyższym tezom. Do oglądania i zapamiętywania 🙂
Agencja: DraftFCB, NiemcyAgencja: EURO RSCG, HiszpaniaAgencja: Richter7, Salt Lake CityAgencja: Buzz in a Box, Bruksela, BelgiaAutor: Texas Creative, University of TexasAgencja: TBWA NEBOKO, HolandiaAgencja: Jung von Matt Alster, Hamburg NiemcyAgencja: Jung von Matt Alster, Hamburg NiemcyAgencja: Jung von Matt Alster, Hamburg NiemcyAgencja: Neogama, BrazyliaAgencja: BDDP FilsAgencja: New Ideas Company YR, Belgrad SerbiaAgencja: nieznanaAgencja: DDB, BrazyliaAgencja: Brickman Ramat Gan, IzraelAgencja: Terremoto Propaganda, Curitiba, BrazyliaAgencja: The Jupiter Drawing Room, Południowa AfrykaAgencja: The Jupiter Drawing Room, Południowa AfrykaAgencja: Espiral DP Guayaquil, EkwadorAgencja: nieznana
Nie potrzeba ani YouTube’a ani Vimeo by wystarczająco silnie i sugestywnie przekazać myśl. Trochę żałuję, że to jeden z dwóch (drugi to rado, o którym pisałem m.in. tu w części Radiomarzenia) coraz bardziej zaniedbywanych kanałów komunikacji.
Marcin Kalkhoff
Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.