Zakochałem się.

W zasadzie ta reklama zasługuje na bycie breaking newsem, ale… Nie jest polska, no i ten rouge…

Jak Wam się kojarzy kolor czerwony? Z energią? Z połową polskiej flagi? A może z całą czerwoną flagą? A może z komunizmem?

Raczej wątpię, czy skojarzyliście go z The Economist, prawda? Sądząc po tym, co zaraz zobaczycie, powinniście. Od wczoraj. Jeżeli mieszkacie we Francji.

Okropnie trudno jest reklamować prasę, w ogóle media (elektroniczne też). Ilość poruszanych w niej tematów, rozstrzał jest tak olbrzymi, że prawie nie sposób znaleźć jakiś pojedynczy wyróżnik na którym możnaby skoncentrować komunikat. The Economist się udało. Zarówno wczoraj jak i od lat. Marka udowadnia to, co sama kiedyś o sobie reklamowo napisała.

eiq2

Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego zarządzania marką. Sprawca zmaterializowanej szkłem użytkowym marki overpremium KROSNO D'SIGN. Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”. Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku. Prawdopodobnie jedyny strateg, który swoją zmaterializowaną strategię może oglądać w muzeum.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *