wróżbiarstwa ciąg dalszy – socialmedia ad 2011

Styczeń to czas robienia planów domowych, budżetów firmowych, prognoz i innych wróżkom przynależnych czynności. Stopień rozprzestrzeniania się tej dziwnej przypadłości jest niewiarygodny.

Wszyscy temu podlegamy, poddajemy się, a potem w ciągu roku na siłę te przepowiednie staramy się spełnić. Czasami się udaje, czasami nie. Jak z pogodą – tu wróżbiarstwo nazwano odsetkiem sprawdzalności. Aaa!

Socialmedia też mają swoje wróżki. Z bólem przyznaję, że próbowałem kiedyś być jedną z nich. Wstyd mi, przepraszam. Teraz przyszłość wkładam w usta innych 🙂

[slideshare id=6552905&doc=predictionspresentation2011-atnversion-110113144456-phpapp01]

___

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.