PIT ważny jest? Ważny, ale ja nie o finansach pisuję. Ważne jest to, że pojawiają się kampanie społeczne finansowane z budżetu państwa opierające się na dobrej kreacji i ciepłym humorze. Kampanie, które właściwie, inteligentnie śmieją się z trudności w obywatelskich obowiązkach.

Y&R przygotowała 3 PITspoty (spoty, nie stopy 🙂 ) – 2 z nich są bezwzględnie warte pokazania.

https://www.youtube.com/watch?v=OfGZ66Y89M4

W tym roku bardzo intensywnie jesteśmy zalewani 1% kampaniami – jedne mają sens i jakąś myśl za nimi stojącą, inne wcale. Niemniej wszystkie nawołują do rozliczeń. Większość komunikatów zawiera w sobie „załącznik” w postaci programu do rozliczeń z US. Do ściągnięcia, na płytce, do wypełnienia via Internet. Żadna nie wyjaśnia jak się rozliczyć i nie wyśmiewa trudności z tym rozliczeniem związanych. Y&R się udało – znalazło i dobrze wykorzystało insight, przekonało Ministerstwo Finansów i mamy fajną kampanię. Więcej takich poproszę!

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Jeden komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.