Kategoria trendy

z grubej rury…

Wszystkim moim czytelnikom serdecznie sukcesu życzę. Tym bardziej im mniej znaków na niebie i ziemi go zapowiada. Ad rem – kryzys zagląda do reklamowego i marketingowego garnuszka. Nie, nie w sposób jaki wydaje sie nam oczywisty – klienci zmniejszają budżety…

black sabbath…

Nie, nie będzie o muzyce. Nie tym razem. Będzie o postaci znanej nie tylko jako wokalista czarnego sabatu. O Ozzym Osbourne. Ozzy to jeden z plejady świetnie rozpoznawanych wokalistów dość często pojawiających się w reklamach. I kazda z tych reklam…

pomarańczowa telewizja…

Rozszerzanie marek to bardzo popularny pomysł marketerów na zwiększenie zasięgu swoich firm i zwiększenie zysków. Szczególnie podatne na takie pomysły są marki technologiczno-komputerowe. Większość takich firm zastanawia się jakby to zrobić. Niektórym się udaje, innym mniej. Poczynając od iTunes Apple…

sposób na…

Po wyszukaniu frazy „sposób na” google pokazuje coś o pryszczach, o spławianiu frajera, o kacu i Alcybiadesie. A ja chcę o kryzysie. I o sposobach na niego. W kręgach finansowych często mówi się, że kryzys to najlepszy moment do gigantycznych…

porozmawiaj…

Mowa to najpopularniejsze, wszechobecne i najskuteczniejsze narzędzie w rękach człowieka. Tak? Skoro tak, to dlaczego radio traci na rzecz niemego internetu? 🙂 Ok, to oczywiście fałszywa logika. Ale rozmowa to coś, na czym opieramy nasze istnienie. Coś, na czym opieramy…

hypertasking…

Oglądamy reklamy. Jednocześnie piszemy na komputerze. W tym samym czasie rozmawiamy przez telefon. Ile jeszcze rzeczy na raz można robić? Już jakiś czas temu trendwatching.com opisało zjawisko multizadaniowości jaką wymuszają na nas czasy, rodzaj wykonywanej pracy, presja klientów, szefów, udziałowców…

mało…

Bardzo często spotykam się z klientami. Powodem jest przeważnie jakiś przetarg reklamowy. A to na kampanię, a to na obsługę, a to na strategię. I za każdym razem szokuje mnie jedna rzecz. Klienci nie chcą ujawniać swoich budżetów reklamowych. Jak…

granica…

Od kilku dni przez znakomitą większość blogów przewija się temat diesel’owego wirusa. Różne sa komentarze, różne opinie. Jedni mówią fajne, drudzy, że plagiat, trzeci że obrzydliwe i nawet screenshota (sic! 🙂 ) nie pokażą. Jeszcze inni zastanawiają się, czy wrzucony…

dwa tematy…

Mediafun poruszył u siebie temat, który dość istotnie łączy się zagadnieniem, czym na prawdę jest blog. Obydwa tematy, czyli zarabianie na blogu i konsekwencje „sprzedania się” oraz drugi – czym jest blog – czy to nieobiektywne spojrzenie autora, czy sposób…