Stan socialmedia vol. 32 i 33, i pół

Widok za oknem potwierdza, że lato minęło. Bardzo trudno wrócić do rzeczywistości i regularności pisania. Niemniej spróbuję.

stan_32-33

W notatkach leży jakieś 60 spotów, ale większość z nich to nie są produkcje wybitne. Pokaże Wam, moim zdaniem, najlepsze.

Zacznijmy od polskich. Najpierw taki z akcentem międzynarodowym – polsko-kanadyjskim. Spot został przygotowany przez Urząd Marszałkowski województwa kujawsko-pomorskiego, a jest emitowany w województwach sąsiednich.

Drugi ma co prawda już dwa lata, ale jakimś cudem dopiero teraz wypłynął. Został przygotowany jako produkcja konkursowa.

Zrobiło się wzruszająco, więc może chwilkę pozostańmy w takim klimacie. Poprószmy go jeszcze lekko na biało i zobaczmy zwycięzcę Emmy 2014 – spot Apple produkcji \TBWA

http://www.youtube.com/watch?v=nhwhnEe7CjE

A skoro już o Emmy mowa

Teraz znów o telefonach, ale nieco inaczej. To seria przygotowana przez W+K, więc inne podejście nie dziwi

http://www.youtube.com/watch?v=71Ph6x54cY4

http://www.youtube.com/watch?v=MaZI-BRi4Fk

http://www.youtube.com/watch?v=rIu0C6uz7Ug

http://www.youtube.com/watch?v=2uPYG6Bp3kM

i dwa moje ulubione

http://www.youtube.com/watch?v=QQA5EEwNaOs

http://www.youtube.com/watch?v=gsd0qkmBwTY

Czas się gdzieś przejechać – a przynajmniej chcieć się przejechać

http://www.youtube.com/watch?v=JnSyda23XBY

na przykład po to aby kupić mleko ;). Tak, tak – wraca słynna kampania Got Milk.

http://www.youtube.com/watch?v=_PFjcbfNNLk

http://www.youtube.com/watch?v=yLvM5L-NtuA

Powróćmy na chwilkę do refleksyjnego nastroju, po to by zobaczyć kolejną znakomitą produkcję ThaiLife Insurance

I już zupełnie na koniec spot, który… Nie, nie jest jakiś wybitny, ale coś mi przypomina – pamiętacie kto układał logo z ludzi, a całość była kręcona z góry?

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.