Stan socialmedia vol. 27

Podsłuchy, policzki, aferki. Sposoby na rekrutację (jeśli załapałem o co chodzi) i mnóstwo spotów. Aha i Mundial jeszcze. Dziś 33 minuty reklam!

apple_pride

Pierwszymi trzema nie będę się zajmował bo nie o tym tu piszę. Zacznę od poszukiwań pracy, a raczej pracowników.

Ale najpierw trzeba się obudzić i umyć buzię

http://www.youtube.com/watch?v=yhzqL-uXLyA

Twarz czysta? To start!

Michał Wolniak (CSO VML) wraz z Dawidem Szczepaniakiem (ECD VML) postanowili poszukać pracowników w sposób nietypowy, czyli najbardziej dla nich typowy. W czwartek tuż przed poranną kawą, czyli przed 9 zameldowali się w kilku znanych warszawskich agencjach, które mają siedziby w Mordorze.

MW

 

Nie wszyscy od razu żart załapali. Pewnie o akcji jeszcze usłyszymy. Sądzę, że Michał i Dawid nie pozostawią tej prowokacji ot tak.

Przyszedł czas na kawę (to co prawda dzieło bodajże z czerwca 2013, ale warte przypomnienia)

http://www.youtube.com/watch?v=QNrZOxUmczI

Jakby było Wam jeszcze mało kawy to taki shocik

http://www.youtube.com/watch?v=7Zum7RHmC2s

którego można popić soczkiem

https://www.youtube.com/watch?v=KCBfEdMXK-g

Po takiej dawce kawy z pewnością uwagą obejrzycie i docenicie naukę polskiego w wykonaniu Oli Rudnickiej (to piąty spot z serii przygotowanej przez i-D, czasopismo poświęcone modzie)

Ale nie pogardzicie również znakomitym spotem brytyjskiej IKEA

http://www.youtube.com/watch?v=aQPs9lRgFKc

Warto w tym miejscu przypomnieć zeszłoroczny, równie znakomity spot

http://www.youtube.com/watch?v=x4_3LYybq9I

Już wiecie, gdzie zrobić zakupy urządzając nowe, sfinansowane kredytem spłacanym szychtą w Mordorze, mieszkanko. Pora się modnie przemieścić na jakieś spotkanie (na którym pewnie wynudzicie się za wszystkie czasy)

http://www.youtube.com/watch?v=p6Jw-w3s2Tw

bo przecież nie użyjecie pojazdu napędzanego substancjami ropopochodnymi, prawda? O np takiego pojazdu

https://www.youtube.com/watch?v=EPTIXldrq3Q

Nie zapominajcie, że z ropy robi się nie tylko paliwo. Ropa jest również substancją służącą do wytwarzania tworzyw sztucznych

Nie wiem, czy to mnie zniechęci do kupowania dziecku LEGO albo do tankowania na Shellu. A Was?

Po morderczym dniu, czy po pracy można się wybrać na paradę

Za to wieczorem, po powrocie do domu nie zapomnijcie podładować telefonu, no chyba że nie musicie…

http://www.youtube.com/watch?v=jUfvZs01ePI

spokojnie zasiadając na świeżo kupionym łóżku możecie zaplanować sobie wakacyjną podróż

gdzie dolecicie

http://www.youtube.com/watch?v=GeEpEwk8bFU

http://www.youtube.com/watch?v=PUftP_poKoI

http://www.youtube.com/watch?v=HlSf4K7Maws

W międzyczasie można pochrupać

http://www.youtube.com/watch?v=tSyDq5g4hsw

popijając

http://www.youtube.com/watch?v=ZtOgU5BvDeU

http://www.youtube.com/watch?v=rbWV9612mys

http://www.youtube.com/watch?v=FwdRfGcrDu0

http://www.youtube.com/watch?v=YhDQPSIArFc

http://www.youtube.com/watch?v=kZzq84VUWDQ

http://www.youtube.com/watch?v=niZ13IR2T4Q

albo

http://www.youtube.com/watch?v=mD_4j8u0yPw

Odpowiednio ośmieleni na pewno będzie Wam łatwiej spotkać się z kimś nieznajomym i…

Nie zapomnijcie tylko o

http://www.youtube.com/watch?v=UmgFCNCdjPQ

A rano

http://www.youtube.com/watch?v=rGNFPskKqCQ

Miłego tygodnia!

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.