Stan socialmedia vol. 24

Ale się dzieje!: długi weekend przed nami, podsłuchy, Mundial 2014, posucha w nowościach bo #canneslions2014, który dzielnie relacjonuje Vadim, MMP (i wielu innych). Zatem podsumowanie trzeba przyspieszyć.

W zeszłym tygodniu, we Wrocławiu, w swoim wystąpieniu zaryzykowałem stwierdzenie, że najlepszymi strategami są dzieci – głównie (choć nie tylko) dlatego, że ich umysły są czyste i świeże. Ale nie przypuszczałem, że dzieci robią reklamy – oto dzieło 14-latki:

http://www.youtube.com/watch?v=JJDRgf6WR30

To co, przyspieszamy?

kiss

 

To samochodem. Ale zanim do niego wsiądziemy nie zapomnijcie, drogie Panie, o włosach – a nuż trafi się kabriolet?

http://www.youtube.com/watch?v=rzL-vdQ3ObA

Pojedźmy najpierw takim malutkim autkiem

http://www.youtube.com/watch?v=uxRUBPDN-tU

a potem takim

http://www.youtube.com/watch?v=23zKx60aKoY

http://www.youtube.com/watch?v=yG1DLK-SeAw

http://www.youtube.com/watch?v=WAFpPHQr4W4

http://www.youtube.com/watch?v=uHuYJZU9RC4

Pojeździliśmy? To można otechnąć, podziękować grzecznie za jazdę – buziakiem na przykład

i się napić

http://www.youtube.com/watch?v=OMEsC0oUsgQ

bo przecież dla odwagi szklaneczka wybornego trunku nie zaszkodzi. Dla odwagi przed zaskakująco długim pobytem w jakimś hotelu

do którego nie zapomnimy zabrać przedmiotów pierwszej potrzeby

Po to aby nie trzeba było oddawać kamery

Warto zauważyć, że w te trzy robocze dni pokazało się też kilka filmów trudnych do wplecenia w wątek. Zatem po prostu zerknijcie.

To trailer z polskim akcentem

Ten dla odmiany z iście celebryckim charakterem i pazurem

I zupełnie na koniec wart zauważenie ze względu na świetne zdjęcia showreel z product placementem Breitlinga

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.