Stan socialmedia vol. 13

Jubileuszowy, trzynasty odcinek. Zastanawiałem się, czy od razu nie napisać czternastego (trochę jak z piętrami w hotelach) – bo a nuż ten okaże się jakiś… no, jakiś takiś…

Ale zrezygnowałem. Nie wywołuj wilka z lasu mówią. To nie wołam.

W poniedziałek panowało wszechobecne milczenie i chowanie się po kątach. Obmyślano jaki to numer wywinąć z okazji pierwszego kwietnia.

We wtorek pomysły ujrzały światło dzienne, ale niestety spora część okazała się odgrzewanym kotletem (internet nie zapomina) więc wkręcani szybko się zorientowali i nie dali się nabrać. Warta zauważenia była zabawa z Adamem:

http://www.youtube.com/watch?v=TSQ3WT355Og

W środę wśród TIRów pojawiła się Juliette Binoche i tym sposobem Credit Agricole dołączyło do celebryckiego wyścigu bankowo-telekomunikacyjnego.

http://www.youtube.com/watch?v=I1NtgolI4WQ

Pojawiały się biurka – pomysł zasługujący na szacunek i natychmiastowe wdrożenie. Ma szansę sprawdzić się w Polsce?

http://vimeo.com/90601182

Na podobny szacunek zasługuje środowa, prosta i wielce przekonująca argumentacja zmęczonego nieuprzejmością klientów managera restauracji La Petite Syrah – Fabrice Pepino

kawiarnia

oraz uroczo złośliwy wpis Pawła Opydo.

Furorę i podziw robiły zdjęcia Kacpra Kowalskiego:

http://vimeo.com/83421030

publikowane w interenetowym the guardian.

Honey Maid tłumaczyło się z kontrowersyjnego spotu

kolejnym spotem

Pojawiła się kolejna reklama Evian – tym razem z okazji premiery Spidermana 2

http://www.youtube.com/watch?v=pyV57QlGUGI

i Gary Oldman bla-bla-blający w reklamie EjdżTiSi:

A skoro jesteśmy przy celebrytach to zerknijmy na moment (nie dłużej!) na TMobile próbujący kąsnąć Play

http://www.youtube.com/watch?v=Kiixs3DdEE4

Posypały się komentarze

http://www.youtube.com/watch?v=loG9rn8b864

Czyli smaczna, piątkowa pointa Grandes Kochonos

http://www.youtube.com/watch?v=LWzsc5b_IjE

____uaktualnienie…

…bo to miły i sympatyczny austriacki, pierwszokwietniowy pomysł wart wspomnienia.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.