Podsumowanie tygodnia vol. 02

Podsumowanie drugiego tygodnia 2015

Minął wydłużający się w nieskończoność weekend i zaroiło się od reklam.

week_02

Wartych zauważenia jest przynajmniej trzydzieści kilka, ale oznaczałoby to konieczność spędzenia ponad trzech kwadransów by je wszystkie obejrzeć. Postanowiłem zatem wybrać kilka i nie zająć Wam więcej niż 10 minut. O najbardziej rozrywkowej produkcji tego tygodnia już pisałem, więc odsyłam Was do tego materiału.

Zacznijmy od produkcji polskich. Muszę uznać, że wśród ton chłamu czasami zdarzają się takie, na które mile się patrzy (i nie jest to ING)

Szeroko komentowany w tym tygodniu był Calvin Clein z Justinem Bieberem i Larą Stone. Spot rzeczywiście ładny, ale biebrogimbaza tak na mnie działa, że nie ośmielę się go tu zamieścić. Niemniejszy szum wzbudził spot brytyjskiej IKEI, kolejny po latających łóżkach z serii Wonderful Everyday:

https://www.youtube.com/watch?v=DassdizThkk

oraz reklama niemieckiego sklepu internetowego z artykułami erotycznymi:

https://www.youtube.com/watch?v=hnXEoAFjYsk

Na koniec, warta zauważenia reklama ubezpieczeniowa. Trzy i pół minutowy film to opowieść o chłopcu… zresztą, zobaczcie sami:

___

Pamiętajcie, że więcej możecie zobaczyć w moim kanale na YT – tam jest pełny zestaw – playlista drugiego tygodnia 2015, we wpisach na facebooku i w newsletterze, na który możecie się zapisać poniżej:

[wysija_form id=”1″]

Miłego tygodnia!

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.