ooh te murale!

Taką wątpliwością chcę się z Wami podzielić: czy mural to inna forma reklamy? A może to artystyczna ekspresja na temat jakiejś marki lub produktu?

Zastanawiałem się na tym razem z miesięcznikiem press:

Reklamodawcy szukają miejsc do ekspozycji marki. Sądzę, że im nieco głupio zawieszać kolejne siatki reklamowe zasłaniające okna, bo nie wypada i wszyscy się czepiają. A taki mural trąci sztuką, więc kłopot z tym mniejszy. Sztuka od razu kojarzy się z czymś wzniosłym , więc marce służy. Itd. itp.

Zresztą sami poczytajcie kupując aktualnego pressa 🙂

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.