Kategoria prasa o mnie

Badaj, nie badaj

Sens badań marketingowych można skwitować jednym zdaniem Henryego Forda: „Gdybym pytał ludzi, czego chcą, powiedzieliby, że szybszego konia”.

Nowe porządki

Od czwartku zbieram się z napisaniem jakiegoś podsumowania konferencji PTBRiO i nie mogę się zebrać.

BMW powróci

Pamiętacie internetowego wirusa BMW z Madonną? To było ponad dekadę temu, a wciąż ogląda się go z uśmiechem i zapartym tchem 🙂

Stan socialmedia vol. 6

Po cyferce w tytule tego wpisu można sprawdzić ile tygodni minęło od początku roku. Nie wiem jak Wam, ale mi ten czas upłynął niebywale szybko.

Zielono mi (i z gazem)

Bez teasingu i tajemnic – rzecz o Coca-Coli Life, czyli o Coca Coli słodzonej również stewią.

komentarz do badania

Kilka dni temu (18 kwietnia 2013), pod auspicjami PBI, ukazało się badanie polskiej blogosfery. Czuję się w obowiązku do niego odnieść, bo wywołało w blogoświatku spore i zasłużone poruszenie.