społecznościowo…

Zacznę od dygresji. Branża interaktywna strasznie nadużywa słowa „społeczność”. Nie, nie winię za to branży, winię niedostatki językowe. Społeczność mamy w mediach społecznościowych. Kampania społeczna to nie reklama na Facebooku tylko działania reklamowe poruszające temat społecznie wrażliwy.

Trafił we mnie mocny spot, poruszył do głębi i zastanowił. Dziecięce demony, bo taki ma tytuł, to coś, co nas wszystkich spotkało. Budziliśmy się w nocy zlani potem ze strachu i z krzykiem biegliśmy do rodziców. Czy takie, zupełnie normalne (jak sądzę) dziecięce przeżycia da się jakoś komunikacyjnie wykorzystać? Ten spot pokazuje, że tak. Dzieci alkoholików, mogą potem stać się DDA (dorosłymi dziećmi alkoholików), a te doznania są skrajnie trudne do wymazania. Znam kogoś, kto jest DDA. Tenże ktoś, do końca życie będzie nosił bliznę po dziecięcej ranie.

Nie chcę moralizować, bo nie tym ten blog, choć takie wpisy się pojawiają. Poruszam temat, bo spot mnie poruszył.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.