Co można osiągnąć PR-em, czyli dwa słowa o reputacji

Top Marka to… no właśnie. Czy Top Marka to konkurs? Nie. Czy Top Marka to ranking? Trochę tak. Na pewno Top Marka to ważne PRowe wyróżnienie, bo pokazuje wysiłek działów komunikacji PR oraz odzwierciedla siłę i reputację marek. Ale nie tylko marek.

Zacznijmy jednak od początku. Chyba Press mnie lubi, bo po raz drugi miałem zaszczyt moderować debatę przez Press organizowaną. (O pierwszej napiszę później – tak żeby było lekko przewrotnie.)

fot. Piotr Król

Zostanie (został?) wydany dodatek poświęcony Top Marce, więc nie będę omawiał samego rankingu marek. Pokażę coś ciekawszego – przynajmniej tak mi się wydaje.

Mianowicie w ramach sprawdzania o kim, jak, kiedy i w jakim tonie napisano, Press Service Monitoring Mediów pokazał jeszcze kilka innych ciekawych danych. Na przykład pokazał dziennikarzy. Nie, nie z twarzy – z kompetencji. Chyba…

Zresztą sami zobaczcie:

[slideshare id=14540353&doc=ychbranzanalizowanychwtopmarce-121001093905-phpapp01&w=650]

Bardzo wszystkim gratuluję, a Press Service Monitoring Mediów dziękuję za umożliwienie podzielenia się z Wami tą prezentacją.

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.