Make sex not war!

Duńska kampania reklamowa promująca prokreację.

Tak, to jest wpis o prokreacji. To jest wpis anty-Durexowy? Nie.

Inspiracja przyszła z Danii, która nie jest krajem pruderyjnym i ma odwagę otwarcie namawiać swoich obywateli do uprawiania seksu nie tylko dla przyjemności, ale w celu przedłużenia gatunku.

make_sex

Według raportu Durexa statystyczny ziemian kocha się 96 razy rocznie. Mężczyźni przyznają się do 105 razy w roku, kobiety do 88 razy. Najaktywniejsi są 25 – 34 latkowie. 57% deklaruje, że uprawia seks co najmniej raz w tygodniu, a 4% twierdzi, że robi to codziennie. Amerykanie uprawiają seks 132 razy w roku, Rosjanie 122 razy, Francuzi 121, Grecy 115, a Polacy 91 razy w roku. W żaden sposób jednak nie przekłada się to na ilość dzieci.

Bez względu na to, na które źródło wyszukane w google spojrzymy, obraz jest ponury. I od lat niewiele się zmienia.

Natural_population_change,_by_NUTS_3_regions,_2011_(1)_(per_thousand_inhabitants)

Duńczycy stwierdzili, że trzeba coś z tym zrobić. Nie zabronili antykoncepcji, nie zaprzeczyli żadnym poglądom ani zwyczajom. Podeszli do tematu racjonalnie, wprost i filmowo.

Mam nadzieję, że i w Polsce podobny pomysł ujrzy światło dzienne.

Jakby ktoś z czytelników miał ochotę zrealizować taką kampanię, to mam już gotowy brief i chętnie zaangażuję się całym sobą w jej powstanie 🙂

obywatelu

Zatem do roboty!

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.