Króciutko i smart

Wiele się można spodziewać po producentach aut. Dobrych reklam, złych reklam. Dbałości o markę i kompletnej ignorancji w tej materii, czyli podejścia czysto promo-produktowego.

Ale tego? Zobaczcie co wymyślił Mercedes dla swojej marki Smart.smartPo branży motoryzacyjnej nie spodziewałem się ironii. To jest tak dziwne, szczególnie dla tego segmentu, że zasłużyło sobie na oddzielne potraktowanie, a nie krótkie podlinkowanie.

Komunikacja jest nasycona ironią oraz kpiną zarówno z motoryzacyjnej bełko-korpo-gadki, jak i z podejścia sprytnie (smart) wkręconych konsumentów (czemu mi to tak FGI przypomina?). Całość polecam szczególnie korporacjom, odnajdziecie tu sporo z codzienności 🙂

Obejrzyjcie filmiki po kolei.

http://www.youtube.com/watch?v=bjIvYfME0uA

http://www.youtube.com/watch?v=Hpg40fkplfc

Pozostając z opadniętą szczęką nie za bardzo wiem jak się do tego odnieść. czy to nowy sposób na reklamowanie przez zaprzeczenie, czy co?

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.