ile można na raz…

Swego czasu TrendWatching opisał trend konsumencki polegający na wykonywania wielu rzeczy na raz i nazwał go hypertasking. Patrząc jak pracuję i jak pracują moi znajomi wydaje mi się, że słowo overtasking jest bardziej trafione.
Wróćmy jednak do trendów. Jak się okazuje ilość jednoczesnych zadań jest monitorowana przez firmy badawcze np. przez BIGresearch.
Oto wyniki tych badań:

Co robimy gdy w TV lecą reklamy?

Co robimy w trakcie czytania gazet?

A co w czasie słuchania radia?

I co Wy na to drodzy marketerzy? 🙂

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

2 komentarze

  1. Witam
    Dzisiaj otworzyłem pana Blog i jestem pod wrażenem. Wiele ciekawych informacji zdobyłem za Pana pośrednictwem. Ciegle szukam pomysłu na swoją osobę i myślę że Pana strona wiele mi podpowiedziała. Tak trzymać i powodzenia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.