Swego czasu TrendWatching opisał trend konsumencki polegający na wykonywania wielu rzeczy na raz i nazwał go hypertasking. Patrząc jak pracuję i jak pracują moi znajomi wydaje mi się, że słowo overtasking jest bardziej trafione.
Wróćmy jednak do trendów. Jak się okazuje ilość jednoczesnych zadań jest monitorowana przez firmy badawcze np. przez BIGresearch.
Oto wyniki tych badań:
Co robimy gdy w TV lecą reklamy?
Co robimy w trakcie czytania gazet?
A co w czasie słuchania radia?
I co Wy na to drodzy marketerzy? 🙂
Witam
Dzisiaj otworzyłem pana Blog i jestem pod wrażenem. Wiele ciekawych informacji zdobyłem za Pana pośrednictwem. Ciegle szukam pomysłu na swoją osobę i myślę że Pana strona wiele mi podpowiedziała. Tak trzymać i powodzenia.
Witam!
Dziękuję za wyrazy uznania.