świata macintosh’a ciąg dalszy…

Czy Steve Jobs jest strategiem, wizjonerem czy komputerowym maniakiem 🙂 ?
Na wspomnianej wcześniej konferencji MacWorld 2008 szef Apple pod hasłem „There is something in the air” zaprezentował kilka nowych jabłuszkowych produktów.
1. Time Capsule – duuuuuży dysk porozumiewający się z komputerem za pomocą sieci bezprzewodowej.
2. Kilka nowinek do iPhone’a: lokalizator telefonu na mapie, wysyłanie SMS’ów do wielu adresatów jednocześnie, synchronizację tekstów odtwarzanych piosenek, napisy do filmów i inne. Ale najistotniejsze to podanie terminu wydania SDK do iPhone’a – koniec lutego. No to się zacznie!
3. Nowe oprogramowanie do iPod Touch’a – takiego IPhone’a bez telefonu.
4. Rozszerzenie sklepu iTunes o możliwość wypożyczania filmów.
5. MacBook Air – czyli taki notebook bez napędu optycznego, gniazda ethernetu i wymienialnej baterii, ale za to jak twierdzi Jobs najcieńszy na świecie.
Czy było warto czekać na te nowinki? Czas pokaże, czy te nowości podzielą losy Newton’a czy iPhone’a. MacBookAir jest niewątpliwie najbardziej krytykowana nowinką. Ale czyż nie było podobnie z iPhone’em?

Marcin Kalkhoff
Marcin Kalkhoff

Admirator prostych i działających rozwiązań. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego kreowania i zarządzania marką. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku i, który swoją zmaterializowaną strategię, może oglądać w muzeum w Atenach. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”.
Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna.

Artykuły: 534

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.